راهنمای پیش‌سفارش Diablo 4 – دسترسی زودهنگام، جوایز، نسخه‌ها و موارد دیگر

چند ماه تا انتشار Diablo IV فاصله داریم. انتشار اکشن-RPG مورد انتظار بلیزارد در 6 ژوئن برای PC، PS5، PS4، Xbox Series X|S و Xbox One. اگر بتای باز اخیر شما را برای بازی هیجان‌زده‌تر می‌کند، ممکن است بخواهید به آن فکر کنید دیابلو 4 را پیش خرید کنید. سه نسخه از Diablo 4 برای گرفتن وجود دارد: Standard، Deluxe و Ultimate. هر نسخه با جوایز همراه است و گران‌ترین جفت شامل یک سری چیزهای اضافی و همچنین دسترسی زودهنگام به بازی است.

ما تمام جزئیات پیش‌سفارش Diablo 4 را که باید بدانید در زیر شرح داده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر در مورد Diablo 4، ما را بررسی کنید Impalers Delve Dungeon Journey به عنوان یک Necromancer، لیستی از تمام افسانه هایی که در طول بتا دیدیم، و Guides Hub ما، که از قبل شامل مجموعه ای از نکات و ترفندها است. برای نشانک گذاری قبل از راه اندازی مفید است. و اگر از طرفداران ایکس باکس هستید، شاید برایتان جالب باشد که بدانید به نظر می رسد نسخه ویژه ایکس باکس سری X با مضمون Diablo در دست ساخت است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.