رئیس HBO پنجره تاریخ انتشار فصل 2 خانه اژدها را فاش کرد، اسپین آف Talks

از دیگر اسپین آف های بازی تاج و تخت در حال حاضر می توان به ده هزار کشتی، مار دریایی و شوالیه پرچین/شوالیه هفت پادشاهی اشاره کرد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که هر یک از نمایش ها واقعا ساخته شوند، اما فیلمنامه ها در حال نوشتن هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

او افزود: “شما باید چیزهای زیادی را توسعه دهید، چیزهایی را امتحان کنید. شما هرگز نمی دانید که چه کار می کند. بنابراین ما در حال حاضر این کار را انجام می دهیم. من با تعدادی از نمایش ها مخالف نیستم. احتمالاً یک محدودیت طبیعی وجود دارد. همان طور که بسیاری از طرفداران می خواهند، اما تا زمانی که احساس خوبی نسبت به فیلمنامه ها و چشم انداز یک نمایش داشته باشیم، آماده هر چیزی هستم.”

به گفته کیسی بلویز، مدیر برنامه نویسی HBO، اسپین آف بازی تاج و تخت، House of the Dragon احتمالا در سال 2024 باز خواهد گشت. او گفت تنوع اینکه عرضه در سال 2024 برای فصل 2 “حدس خوبی است”، اما این تنها چیزی است که مدیران اجرایی باید به اشتراک بگذارند.

HBO در حال توسعه تعدادی اسپین آف اضافی از بازی تاج و تخت است، از جمله یکی با تمرکز بر جان اسنو، اما بلویز برای بحث در مورد آن به جز در سطح بسیار بالا مطرح نمی شود. او گفت: فلسفه من این است که فیلمنامه خوب اولویت اول است. من این کار را نمی‌کنم که بخواهم یک سال، دو سال داشته باشم. می‌خواهم این کار را بر اساس فیلمنامه‌هایی انجام دهم که ما به آن علاقه داریم.»

بخوانید  Call Of Duty HQ App Buries MW2 In The Latest Game Update

بلویز همچنین اشاره کرد که فصل 2 احتمالاً واجد شرایط فصل امی 2024 نخواهد بود که در 31 مه 2024 به پایان می رسد. بنابراین، به نظر می رسد طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که House of the Dragon از ژوئن 2024 وارد شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر