دموی Stellar Blade با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه شد

تعداد بازیکنان همزمان بتای Stellar Blade در یک روز تقریباً دو برابر تعداد کاربران همزمان بتای بازی است. این تولد دوباره Final Fantasy 7 بود.

تحلیل جالبی از دموی چندنفره پلی استیشن 5 به تازگی منتشر شده است.طبق گزارش Ampere، دمو Stellar Blade تقریبا دو برابر بیشتر از دموی Final Fantasy 7 Rebirth تعداد بازیکنان در روز داشت. ظاهرا دمویی از بازی نقش آفرینی Stellar Blade محصول کره جنوبی قادر به انجام این کار بود. جذب روزانه 690000 بازیکن فعال در حالی که بازی Final Fantasy 7 Rebirth اسکوئر انیکس در یک زمان تنها به 380000 کاربر رسید.

هر دو بازی انحصاری های اصلی پلی استیشن 5 در سال 2024 هستند و تقریبا سبک یکسانی دارند. البته Stellar Blade یک بازی جدید است و باید خودش را ثابت کند. در حالی که Final Fantasy 7 Rebirth یک کپی از یک سریال شناخته شده است. می توان تصور کرد که بسیاری از مردم می خواستند بدانند Shift Up Studio ارزش خرید دارد یا خیر. اگر طرفداران فاینال فانتزی دمو را امتحان نکرده اند و ترجیح می دهند منتظر نسخه کامل بازی باشند.

البته بازی Final Fantasy 7 Rebirth در زمان انتشار ۲.۲ میلیون بازیکن همزمان داشت و به نظر نمی رسد که Stellar Blade بتواند چنین عملکرد شگفت انگیزی را ارائه دهد. چون خیلی طرفدار نداره و توقعات کمتره. با این حال، باید منتظر انتشار بازی باشیم تا بتوانیم به طور قطع در مورد آن صحبت کنیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow معرفی شد