خلاصه بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

بازی Final Fantasy 7 Rebirth از راه رسیده است و تاکنون این بازی تقریباً مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. دنباله به دلیل اکشن چشمگیرش، لوکیشن های بزرگ در جهان باز تحسین می شود و گفته می شود زمانی که از خط داستانی بازی اصلی 1997 منحرف می شود، در بهترین حالت خود قرار می گیرد. طبق بررسی ها، این یک بازی طولانی و وقت گیر است که شما را در داستان خود سرمایه گذاری می کند.

Tamoor Hussain در بررسی Final Fantasy 7 Rebirth از GameSpot نوشت: «تولد مجدد بر شخصیت‌ها متمرکز می‌شود و در عین حال بعد جدیدی را برای مبارزه به ارمغان می‌آورد، اما در لحظات مهم دچار لغزش می‌شود». تعادل بین ایدئولوژی‌های متضاد به ندرت کامل است، و این در Final Fantasy 7 Rebirth مشهود است، بازی‌ای که برای ده‌ها ساعتی که برای اکشن اجازه می‌دهد پاداش می‌دهد، اما در چند ساعتی که آینده سری را می‌سازد، خسته‌کننده است.»

در حال پخش: نقد و بررسی Final Fantasy 7 Rebirth در GameSpot

در سایت خواهر GameSpot متاکریتیک، Final Fantasy 7 Rebirth در حال حاضر دارای متاسکور 93 از 115 نقد است. در زمان نگارش این مقاله، این بازی در حال حاضر پر امتیاز ترین بازی سال 2024 در وب سایت بررسی کلی، و یکی از معدود بازی های فاینال فانتزی خط اصلی است که به متاسکور بالای 90 دست یافته است.

فاینال فانتزی 7 تولد دوباره

  • بازی: Final Fantasy 7 Rebirth
  • پلتفرم: PS5
  • توسعه دهنده: Square Enix
  • تاریخ انتشار: 29 فوریه
  • قیمت: 70 دلار

GameSpot–8/10

“به عنوان یک بازی که وظیفه غیرقابل رشکداری را دارد که یکی از قوی ترین میراث رسانه ها را حفظ کند، فصل دوم ارزشمندی است. این سوال که آیا Square Enix می تواند همه آن ها را در قسمت سوم و آخر جمع کند یا خیر، موضوع اصلی خواهد بود. از این به بعد بحث های زیادی وجود دارد. درست مانند دوراهی سرنوشت، آینده ای نامعلوم دوباره در انتظار ما است و همه چیز هنوز امکان پذیر است. تمور حسین (بررسی کامل)

معکوس — 10/10

“Final Fantasy 7 Rebirth یک بازی فوق‌العاده بزرگ است، هم از نظر اندازه واقعی و هم از نظر جاه‌طلبی ظاهراً کنترل نشده‌ای. با مناظر شگفت‌انگیز، روایت‌های احساسی جذاب، رئیس‌های هیجان‌انگیز، و مینی‌بازی‌های بیشتر از آن‌هایی که می‌توانید روی آن‌ها تکان دهید. دامنه تولد دوباره می‌تواند در ابتدا بسیار زیاد باشد، اما روح Final Fantasy 7 در تمام جنبه‌های این تجربه نفوذ می‌کند، حتی بیشتر از آن. این به سادگی بهترین بازی فاینال فانتزی در دو دهه اخیر و گامی رو به جلو به سوی آینده ای است که فرنچایز به آن نیاز دارد.” هیز مدسن (بررسی کامل)

بخوانید  فیل اسپنسر می گوید هوش مصنوعی یک نیروی مثبت و مثبت برای بازی های ویدیویی خواهد بود

VGC–5/5

Final Fantasy 7 Rebirth یک نقش‌آفرینی عالی با برخی از بهترین شخصیت‌های موجود در کانن بازی است. در حالی که برخی از محتوای دنیای باز محدودیت‌ها را فرا می‌گیرد و روایت اصلی بازی تا حدودی ضعیف می‌ماند، زمان صرف شده با Aerith، Tifa و گروه باعث این امر می‌شود. یک سفر جاده ای بسیار لذت بخش که صدها ساعت در آن بازی خواهید کرد. جردن میدلر (بررسی کامل)

GamesRadar — 4.5/5

Final Fantasy 7 Rebirth تمام جذابیت‌های Remake را ارائه می‌کند و در عین حال بهبودهای لازم را در محتوای جانبی انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که زمان انتشار اصلی ارزش برداشتن دارد.» — ایان هریس (بررسی کامل)

سایت RPG — 9/10

جدای از ناراحتی‌ها و ناراحتی‌های جزئی، Final Fantasy 7 Rebirth گسترش بزرگی از حس امکان زاییده از Final Fantasy 7 Remake است. نه تنها بر اساس وعده قبلی Remake به عنوان روایتی که با بیشترین تاثیر فاینال فانتزی 7 دست و پنجه نرم می کند، بلکه به عنوان یک بازی، ترکیبی منحصر به فرد و عاشقانه از فلسفه های طراحی گذشته و حال است که مقیاس مدرن را با قدردانی عمیق و ماندگار از آن افزایش می دهد. شخصیت ها. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم آنها چه برنامه ای دارند. “– جاش تولنتینو (بررسی کامل)

IGN-90/100

Final Fantasy 7 Rebirth به طرز چشمگیری بر آنچه که Remake به راه انداخته است، هم به عنوان بهترین اکشن-RPG در کلاس خود، پر از چالش‌های هیجان‌انگیز و هم به‌عنوان یک بازآفرینی چشمگیر از دنیایی که برای افراد زیادی برای مدت طولانی معنا دارد، ساخته شده است.» — مایکل هایم (بررسی کامل)

بخوانید  مبارزه با هوش مصنوعی توسط جان دیوید واشنگتن در تریلر جدید فیلم The Creator هدایت می شود

Game Informer – 8.5/10

“چند سنگ مانع، مانند یک جهان باز متورم و گاه خسته کننده و گام های متناوب ناهموار، اوج های Rebirth را تهدید می کند. اما یک داستان گیرا، به خوبی گفته شده، با پایانی چشمگیر برای شروع، تقریباً باعث شد که من آن را فراموش کنم. نتیجه نهایی این است که یک نامه عاشقانه معیوب اما عمیقا محترمانه به یکی از محبوب ترین بازی های RPG بازی. وسلی لبلانک (بررسی کامل)

Eurogamer–4/5

بنابراین، در حالی که هنوز در قلب همان Final Fantasy 7 با آزمایش‌های علمی، پنهان‌کاری‌ها، رویدادهای کیهانی و تئوری‌های توطئه است، این یک تجربه جدید است – البته تجربه‌ای که با هدف خوشحال کردن بیش از حد بارگذاری شده است. در پایان، تا حدودی تحریف می‌شود. زیر وزن میراث اصلی به عنوان یک بازی انقلابی با پیچش اساسی که در سال 1997 جهان را شوکه کرد. اد روسیگنول (بررسی کامل)

تحریریه مجله بازی یک گیمر