بهترین هدست Turtle Beach 110 دلار تخفیف دارد

Turtle Beach Stealth Pro یک هدست ممتاز با ویژگی های مفید است. این هدست که با بالشتک های فوم حافظه مخملی، درایورهای قدرتمند 50 میلی متری و پشتیبانی از ایکس باکس، پلی استیشن، رایانه شخصی، سوییچ و موبایل طراحی شده است، یک هدست کامل، ایده آل برای یک خانواده چند پلتفرمی است. بزرگترین نقطه ضعف Turtle Beach Stealth Pro قیمت آن است: معمولاً 330 دلار قیمت دارد و یکی از گران‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است. اما اگر Stealth Pro را در لیست آرزوهای خود دارید، باید به Woot بروید، جایی که آن را در فروش با قیمت 220 دلار پیدا خواهید کرد.

به آن پشتیبانی از تمامی پلتفرم های اصلی (به لطف بلوتوث و فرستنده USB بی سیم)، طراحی سبک، راحت و باتری های قابل تعویض که با شارژ بیش از 12 ساعت به شما امکان می دهد را اضافه کنید و به راحتی می توانید متوجه شوید که هدست چیست؟ بسیار محبوب بررسی Turtle Beach Stealth Pro ما آن را “بهترین هدست بازی تا کنون” نامید و آن را به دلیل صدای واضح و گزینه های سفارشی سازی بسیار تحسین کرد.

بخوانید  بازی‌های جدید Xbox Game Pass که در فوریه ۲۰۲۴ معرفی شدند

استیون پتیت، منتقد، نوشت: «آنچه Stealth Pro را از رقبا متمایز می‌کند، ویژگی‌های سفارشی‌سازی راحت و همه‌کاره آن است که به‌طور مشخص در همه دستگاه‌های شما وجود دارد. “در حالی که اکثر هدست های سطح بالا ویژگی های سفارشی سازی خود را برای رایانه شخصی (از جمله Nova Pro) رزرو می کنند، Stealth Pro این محدودیت را ندارد. تنظیمات صوتی شخصی شما در هدست ذخیره می شود، به این معنی که شما “می توانید تقریباً از همه موارد لذت ببرید. ویژگی های سفارشی سازی قوی نه تنها در رایانه شخصی، بلکه در ایکس باکس، پلی استیشن و دستگاه های تلفن همراه از طریق بلوتوث.”

علاوه بر Stealth Pro، Woot از کنترلر Turtle Beach Recon Cloud نیز تخفیف می‌دهد و آن را از 80 دلار معمولی به 30 دلار کاهش می‌دهد. اگر چیز شیک‌تری می‌خواهید، می‌توانید Turtle Beach Stealth Ultra را تهیه کنید که دارای نمایشگر داخلی است و رقیبی جدی برای Xbox Elite Series 2 است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر