جاش برولین می تواند اولین فیلم ترسناک خود را در تداوم بربر معروف کارگردانی کند

پدرو پاسکال قرار بود در فیلم اسلحه ها، فیلم ترسناک آینده زک کرگر، نویسنده و کارگردان بربری، بازی کند. به گزارش هالیوود ریپورتر، پاسکال مجبور شد ترک تحصیل کند و اکنون مشخص شده است که جاش برولین بازیگر نامزد اسکار (Milk, Avengers: Endgame) جایگزین او خواهد شد.

قرار بود تولید سلاح ها در پاییز 2023 آغاز شود، اما به دلیل اعتصاب ها در هالیوود به تعویق افتاد. در نتیجه، پاسکال دیگر در دسترس نبود، زیرا او همچنین در فیلم چهار شگفت انگیز مارول، که فیلمبرداری آن تابستان امسال آغاز می شود، درگیر است.

کرگر، که زمانی بیشتر برای گروه طراحی پوچ‌گرای Whitest Kids U' Know شناخته می‌شد، با فیلم محبوب Barbarian در سال 2022 وارد مسیر جدیدی شد. پس از موفقیت عظیم آن فیلم، کرگر قراردادی با هشت نفر برای Weapons امضا کرد. اطلاعات بسیار کمی در مورد داستان سلاح ها وجود دارد، به جز اینکه به عنوان یک فیلم “ترسناک لایه ای” مشابه ماگنولیا توصیف می شود.

برولین هنوز به طور رسمی با Weapons قرارداد امضا نکرده است، اما این یک تغییر برای این بازیگر است که قبلاً هرگز در یک فیلم ترسناک ظاهر نشده بود. با این حال، او در سال 2007 در فیلم Planet Terror بازی کرد.

در همین راستا، موفقیت فیلم بربر منجر به معرفی یک بازی ویدیویی بربر شد. کسانی که فیلم را دیده اند ممکن است تعجب کنند که چگونه می توان فیلم را به یک بازی اقتباس کرد و ما هنوز پاسخ آن را نمی دانیم.

کرگر پیش از این به همراه ترور مور، یکی از اعضای WKUK، که در سال 2021 درگذشت، فیلم کم‌هزینه Miss March را در سال 2009 نوشته و کارگردانی کرده است.

بخوانید  بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ | ۲۰ فیلم مورد انتظار + تاریخ اکران

تحریریه مجله بازی یک گیمر