جانشین معنوی Void Bastards، Wild Bastards، اواخر امسال برای PC عرضه می شود

Maximum Entertainment و Blue Manchu Games گیم‌پلی جدیدی را برای Wild Bastards، جانشین مستقل Void Bastards، معرفی کردند. حرامزاده‌های وحشی یک بازی تیراندازی اول شخص سرکش است که در آن بازیکنان در بخش‌ها و سیاره‌هایی که به‌صورت رویه‌ای تولید می‌شوند با تنظیمات مختلف مانند زمین و آب و هوا سفر می‌کنند.

حرامزاده های وحشی گروهی از قانون شکنان به نام حرامزاده ها را دنبال می کند. پس از کشته شدن همه اعضا به جز دو نفر توسط یک سرمایه دار پیوریتن به نام جبدیا چست، آنها توسط یک سفینه فضایی حساس به نام The Drifter نجات می یابند.

در حال پخش: حرامزاده های وحشی – ویدیوی رسمی گیم پلی

در طول بازی، حرامزاده ها می توانند با 13 شخصیت قابل بازی برای استخدام روبرو شوند، در حالی که راهی برای احیای رفقای مرده خود پیدا می کنند و در وهله اول قصد واقعی Drifter را برای نجات آنها پیدا می کنند. هر یک از 13 شخصیت دارای سلاح، شیرین کاری، شخصیت و توانایی های خاص خود هستند. شما همچنین می توانید روابط بین آنها را برای هدایت رشد آنها ایجاد و حفظ کنید.

در سراسر این بخش‌ها، در رویارویی‌هایی قرار می‌گیرید که در آن گروه‌هایی از دشمنان را با زرادخانه خود از بین می‌برید. شما می توانید بین شخصیت های مختلف در حال پرواز سوئیچ کنید تا از توانایی های ویژه آنها استفاده کنید. همچنین پیکاپ ها و پاور آپ هایی مانند شکست ناپذیری در اطراف نقشه پراکنده شده اند تا به شما در پاکسازی میدان نبرد کمک کنند. پس از تکمیل کمپین اصلی، حالت Challenge بازی باز می‌شود و اصلاح‌کننده‌های بیشتری اضافه می‌کند تا بازیکنان را در معرض آزمایش قرار دهد.

در بررسی Void Bastards از GameSpot، گفتیم: «پریدن بین کشتی‌ها و ریشه‌کن کردن دشمنان با استراتژی‌های همیشه در حال تغییر بسیار سرگرم‌کننده است، و استفاده از بازیابی برنده‌ها برای احساس قدرت بیشتر و بیشتر به همان اندازه جذاب است. این یک تیرانداز رضایت‌بخش است که می‌تواند به همان اندازه بازی کند، اگر نگوییم بهتر از آن چیزی که به نظر می‌رسد.”

بخوانید  تعداد بازیکنان Tales of Arise به میزان قابل توجهی افزایش یافته است

تحریریه مجله بازی یک گیمر