جک بلک در Minecraft بازی می کند


جک بلک، صداپیشه انیمیشن پاندای کونگ فو کار، به جیسون موموآ در اقتباس سینمایی Minecraft پیوست.

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که لیست بازیگران فیلم Minecraft (Minecraft) با عضویت جک بلک، صداپیشه انیمیشن پاندای کونگ فو کار (پاندای کونگ فو کار) گسترش یافت. رسانه‌های ددلاین گزارش دادند که جک بلک در این اقتباس سینمایی بازیگرانی مانند بازی می‌کند جیسون موموآ، اما مایرز، سباستین یوچین هانسن و دنیل بروک می پیوندد.

هنوز مشخص نیست که جک بلک کدام شخصیت را در Minecraft بازی خواهد کرد. این بازیگر آمریکایی با اقتباس های سینمایی از بازی های ویدیویی بیگانه نیست و در سال 2023 در فیلم انیمیشن فانتزی The Super Mario Bros در نقش Bowser شرور بازی می کند. فیلم (فیلم برادران سوپر ماریو) به عهده داشت.

جرد هسه، کارگردان ناپلئون دینامیت در راس Minecraft قرار دارد. جزئیات داستان و شخصیت های این اقتباس همچنان مخفی نگه داشته می شود. این فیلم نشان دهنده همکاری دیگری بین جیسون موموآ و ماری والدتهیه کننده فیلم Dune بیان می کند که علاوه بر روی لی آنها به عنوان تولید کننده کار می کنند.

جیل مسیک، ژان برگماری والد بویر را بکش، تورفی فرانس اولافسون و وای به عنوان تهیه کننده و تاد هالوول، کایلین والترز، برایان مندوزا و جاناتان اسپایتز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم Minecraft کار می کنند.

Minecraft در سال 2011 منتشر شد و با بیش از 300 میلیون نسخه در سراسر جهان به یک پدیده جهانی تبدیل شد. موفقیت این بازی ویدیویی مایکروسافت را به خرید استودیو Mojang به مبلغ 2.5 میلیارد سوق داد. سال هاست که یک اقتباس سینمایی بر اساس بازی Minecraft ساخته می شود.

بخوانید  Examen du cœur atomique - Critters croustillants
تحریریه مجله بازی یک گیمر