جنگ مدیران ایرانی با اپل; همه چیز با یک ایمیل وسوسه انگیز شروع شد


اپل فکر می کند که می تواند به سرعت مردم را بخواباند. مردم کوپرتینو مهندسان خود را بسیج کردند تا الگوریتم‌های نرم‌افزار را اصلاح کنند و برنامه اندازه‌گیری اکسیژن خون خود را ارائه دهند تا مقامات بالادستی محصول خود را به اندازه کافی متفاوت از محصولات Massimo تشخیص دهند. اکنون تعیین اینکه آیا این تغییرات برای بازگرداندن ساعت های هوشمند اپل به بازار کافی است یا خیر، به گمرک ایالات متحده بستگی دارد. قرار است تصمیم این نهاد در 22 ژانویه اعلام شود.

از سوی دیگر کیانی معتقد است که تنها یک تغییر نرم افزاری نمی تواند اپل را از سایه پتنت هایی که بسیاری از آنها مربوط به فناوری های سخت افزاری است، بیرون بیاورد.

ماسیمو خواهان پرداخت 3 میلیارد دلار غرامت از اپل شد

صرف نظر از این، ماسیمو فراتر از هر شرکت دیگری تلاش کرد تا اپل را به دادگاه بکشاند. بسیاری از شرکت‌ها تاکنون ادعا کرده‌اند که اپل فناوری‌های آنها را دزدیده، کارمندانشان را فریب داده، آنها را از رقابت خارج کرده یا حتی آنها را از تجارت بیرون کرده است. اما تعداد کمی از آنها در مبارزه خود تا این حد پیش رفته اند.

دریافت خسارت از اپل موفقیت بزرگی برای کیانی خواهد بود. اما بزرگترین پیروزی، خبر پیروزی مقابل اپل است. ماسیمو در وب سایت خود نام تمام شرکت هایی را که اجازه استفاده از فناوری های خود را داده اند را نمایش و اعلام می کند.

افزودن نام ارزشمندترین شرکت جهان به این لیست بدون شک یک پیروزی بزرگ خواهد بود و به ماسیمو قدرت بیشتری برای تبلیغ محصولاتش می دهد. اپل می گوید که با ماسیمو بر سر یک معامله مذاکره کرده است و انتظار دارد این مذاکرات ادامه یابد.

بخوانید  تاریخ انتشار بازی Slime Rancher 2 برای PS5 مشخص شد

ماسیمو در محاکمه قبلی خود که به دلیل رای هیئت منصفه به بن بست رسیده بود، بیش از 3 میلیارد دلار غرامت از اپل خواست. کیانی نمی‌گوید چه رقمی را از نظر قرارداد مجوز می‌خواهد، اما درباره یک چیز قاطع است: عذرخواهی رسمی اپل.

اگر این اتفاق نیفتد، این دو شرکت در پایان ماه اکتبر به دادگاه بازخواهند گشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر