تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine: Deadpool and Wolverine's adventure in the multiverse

مارول استودیوز تریلر جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی ددپول و ولورین در دنیای چندگانه هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine منتشر شده است. همانطور که دیروز وعده داده بود، مارول استودیو امروز تریلر رسمی و جدید فیلم Deadpool and Wolverine را به اشتراک گذاشت که در آن شاهد حضور پر رنگ ولورین هستیم. در طول نمایش، ددپول به سراغ لوگان می رود تا او را همراهی کند و در این ماجراجویی به او کمک کند. در ابتدا ولورین پیشنهاد او را نمی پذیرد و در طول نمایش شاهد درگیری بین این دو شخصیت هستیم.

تریلر حاوی صحنه‌های خشونت‌آمیز زیادی است تا طرفداران رده‌بندی سنی فیلم را خشنود کند، و همچنین شاهد ماجراجویی چند وجهی Deadpool و Wolverine هستیم. در طول تریلر اشاراتی مانند اشاره به شخصیت های Ant-Man، X-Men و فیلم های قبلی این دو ابرقهرمان صورت می گیرد و در بخشی از تریلر، شخصیت شیطانی و منفی کاساندرا نوا نیز ظاهر می شود که می توانید این را تماشا کنید. کلیپ زیر:

از آپارات دانلود کنید

دو پوستر جدید از فیلم Deadpool و Wolverine نیز منتشر شده است که در ادامه می توانید این پوسترهای جالب را مشاهده کنید:

پوستر ددپول در فیلم ددپول و ولورین

پوستر ولورین در فیلم ددپول و ولورین

Deadpool and Wolverine اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که برای بزرگسالان رتبه بندی می شود. شان لویکارگردان Free Guy و The Adam Project، کارگردانی Deadpool و Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول ددپول را نوشته بودند، به همراه زب ولز، رینولدز و لوی مسئولیت نگارش فیلمنامه ددپول و ولورین را بر عهده داشتند.

بخوانید  انتشار اولین تریلر بازی نقش آفرینی ساخت و ساز First Dwarf

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش جنگ نوجوانان نگاسونیک، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دلانی در نقش پیتر کاران سونی در نقش دوپیندرلیتاکسی. اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلاردایس با نام مستعار پیرو، کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک فادین در نقش عامل پارادوکس از جمله بازیگران ددپول و ولورین هستند.

فیلم Deadpool and Wolverine قرار است در 26 جولای اکران شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر