گروه امبریزر به سه شرکت مستقل تقسیم می شود

گروه امبریزر تصمیم گرفت در قالب سه شرکت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد.

سال گذشته، گروه Embracer موجی از اخراج ها را راه اندازی کرد و استودیوهای مختلفی از جمله Saber Interactive و Gearbox Entertainment را به خریداران فروخت. اکنون، در جدیدترین اقدام برای سازمان جدید، این شرکت اعلام کرده است که به سه شرکت عمومی به نام‌های Asmodee Group، Coffee Stain and Friends، و Middle-earth Enterprises and Friends تقسیم خواهد شد که هر کدام به عنوان یک گروه مستقل فعالیت خواهند کرد.

این سازمان جدید به هر پورتفولیو اجازه می‌دهد تا بر استراتژی‌های اصلی خود تمرکز بهتری داشته باشد و جهت‌های متمایزتر و تعریف‌شده‌تری را به ذینفعان موجود و جدید ارائه دهد. گروه امپریزر همچنین امیدوار است پس از تکمیل این فرآیند بازسازی، ارزش دارایی های آن بیش از گذشته بهبود یابد.

از بین سه شرکت مستقل، گروه Asmodee فعالیت خود را با شعار “ناشر و توزیع کننده پیشرو جهانی بازی های تخته ای با شبکه گسترده استودیویی و کاتالوگ دارایی های فکری” آغاز می کند. شرکت دوم، Coffee Stain and Friends، به‌عنوان یک «توسعه‌دهنده بازی متنوع» توصیف می‌شود که روی بازی‌های A و AA، همراه با بازی‌های رایگان برای کنسول‌ها، موبایل و رایانه‌های شخصی، با تمرکز قوی بر درآمد تکراری کار می‌کند.

حلقه قدرت معروف در سریال ارباب حلقه ها

در نهایت، Middle-earth Enterprises and Friends به عنوان یک توسعه دهنده قوی و مبتکر، بازی های AAA را برای رایانه های شخصی و کنسول ها توسعه و منتشر می کند و روی دو آی پی Lord of the Rings و Tomb Raider کار و همکاری خواهد کرد. در همین حال، Embriser Group استکهلم نام خود را به Middle-earth Enterprises and Friends تغییر خواهد داد و سود دو شرکت دیگر بین سهامداران تقسیم خواهد شد. ثبت نام و استقلال برای Asmodee تا 12 ماه آینده و برای Coffee Stain در سال 2025 برنامه ریزی شده است.

بخوانید  اخراج، تعطیلی استودیو و لغو بازی برای یکی از بزرگترین ناشران در راه است

پس از این سازماندهی مجدد، لارس وینگفورز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل امبریسور گروه، ساختار مالکیت بلندمدت جدیدی را تشکیل خواهد داد که شامل تمام دارایی های موجود امبریزور می شود. مدیرعامل شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هیئت مدیره به همراه مدیریت اجرایی پیشنهاد کرده‌اند تا گروه Embracer را به سه شرکت ثبت شده جداگانه تبدیل کنند.

با این سازمان جدید، سه گروه مستقل قادر خواهند بود بر اجرای استراتژی های کلیدی خود، استفاده از نقاط قوت خود و ایجاد رویدادهای هیجان انگیزتر برای سهامداران فعلی و آینده تمرکز کنند. پس از ارزیابی دقیق گزینه های استراتژیک مختلف، ما قویاً معتقدیم که این تصمیم به نفع همه خواهد بود و ما را در مسیر موفقیت مستمر در آینده قرار می دهد. این اقدام برای رهاسازی کامل پتانسیل و قابلیت مدیریت هر تیم و حرکت رو به جلو در مسیر استراتژیک خود انجام شد.

این آغاز فصل جدیدی خواهد بود که من قصد دارم به عنوان یک سهامدار فعال، متعهد و حامی هر سه شرکت جدید با چشم انداز سبز در آن باقی بمانم. حرکت برای تبدیل شدن به سه شرکت مستقل، دیدگاه Embracer را برای حمایت از کارآفرینان و توسعه‌دهندگان با برنامه‌های بلندمدت تقویت می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا به ارائه تجربیات فراموش‌نشدنی به گیمرها و طرفداران سرگرمی در سراسر جهان ادامه دهند.»

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر