تاکید سونی بر عرضه مجدد Marvel’s Spider-Man 2 در سال مالی جاری


سونی در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود تایید کرد که Marvel’s Spider-Man 2 طبق برنامه در سال مالی جاری است.

در ماه های آینده، بازی های انحصاری زیادی برای کنسول پلی استیشن 5 وجود خواهد داشت که همه آنها توسط استودیوهای فرست پارتی سونی ساخته نمی شوند. Marvel’s Spider-Man 2 یکی از بازی های اول شخص سونی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اوایل سال جاری استودیوی Insomniac Games تایید کرد که Spider-Man 2 در پاییز 2023 عرضه خواهد شد و حالا سونی بار دیگر تاکید کرده که این بازی طبق برنامه منتشر خواهد شد.

سونی در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود تایید کرد که Marvel’s Spider-Man 2 طبق برنامه ریزی در سال مالی امسال منتشر خواهد شد: “ما قصد داریم بازی Marvel’s Spider-Man 2 را در سال مالی گذشته منتشر کنیم و می خواهیم سری جدیدی از بازی ها ایجاد کنیم. ، راه اندازی کار ما هزینه انحصاری رایانه شخصی خود را پرداخت می کنیم و توسعه بازی زنده را بهبود می بخشیم.

اگرچه سال مالی جاری در 12 آوریل 1403 (31 مارس 2024) به پایان می رسد، اما Marvel’s Spider-Man 2 قرار است خیلی زودتر از این زمان اکران شود. در گذشته استودیو Insomniac Games تایید کرده بود که Spider-Man 2 در پاییز 2023 منتشر خواهد شد، اما تونی تادبازیگر Venom اخیراً به انتشار بازی در ماه سپتامبر اشاره کرده است. یوری لونتالبازیگر پیتر پارکر/مرد عنکبوتی اخیراً از پایان ضبط حرکت خود خبر داد.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی باید منتظر انتشار تریلر گیم پلی و جزئیات بیشتر برای Marvel’s Spider-Man 2 باشیم. استودیو Insomniac Games اخیراً از طرفداران خواسته تا منتظر پخش بعدی بازی باشند. شایعه شده است که سونی میزبان رویداد PlayStation Showcase در ماه می یا اوایل ژوئن است، احتمالاً طرفداران برای بازی بعدی Marvel’s Spider-Man 2 نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانید.

بخوانید  تریلر فیلم Fall Guy; تلاش رایان گاسلینگ برای افشای این توطئه
تحریریه مجله بازی یک گیمر