به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt – Cross-Save و Cross-progression توضیح داده شده است

ثبت نام کنید یا وارد شوید

به عنوان مثال، اگر یک فایل ذخیره را در Steam یا GoG راه اندازی کرده اید و می خواهید به آن در PS5 دسترسی داشته باشید، نمی توانید. با این حال، می توانید یک فایل ذخیره شده را از PS5 به Steam یا GoG در رایانه شخصی منتقل کنید. ناشناخته است که چرا فایل های ذخیره شده رایانه شخصی باید روی رایانه شخصی باقی بمانند، اما در حال حاضر ویژگی پیشرفت متقاطع در The Witcher 3 به همین صورت تنظیم شده است.

در حال پخش: به روز رسانی نسل بعدی ویچر 3 PS4 در مقابل PS5

در حالی که می‌توانید در اکثر پلتفرم‌ها به بازی‌های ذخیره‌سازی مختلف دسترسی داشته باشید، در هنگام بازی The Witcher 3 Next-Gen Update باید نکاتی را در نظر بگیرید.

از 14 دسامبر، هر کسی که صاحب The Witcher 3: Wild Hunt باشد، به‌روزرسانی رایگان نسل بعدی را دریافت خواهد کرد. این به‌روزرسانی به بازیکنان امکان دسترسی به گرافیک بهبود یافته و همچنین ماموریت‌های جدید، لوازم آرایشی و موارد دیگر را می‌دهد، همه اینها به صورت رایگان در صورتی که از قبل مالک بازی هستید. کسانی که مالک بازی نیستند، می‌توانند The Witcher 3: Complete Edition را خریداری کنند. به‌روزرسانی نسل بعدی و همچنین دو الحاق روایی بازی، Hearts of Stone و Blood and Wine. علاوه بر تمام این محتوا، توسعه دهنده CD Projekt RED یک ویژگی آنلاین جدید را در The Witcher 3 نیز پیاده سازی کرده است. این ویژگی به بازیکنان اجازه دسترسی به آن ها را می دهد. متقابل پیشرفت و متقاطع ذخیره می کند. در اصل، این بدان معناست که بازیکنان می‌توانند به سیوهای Witcher 3 خود بر روی پلتفرم‌های متفاوتی نسبت به پلتفرم‌هایی که در ابتدا روی آن بازی می‌کردند، دسترسی داشته باشند. در زیر می‌توانید نحوه استفاده از سیستم ذخیره متقابل جدید در The Witcher 3 را دقیقاً مشاهده کنید.

بخوانید  تریلر فصل دوم سریال Reading the Star Wars: The Bad Batch انیمیشن

سیوهای متقابل در The Witcher 3

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پس از انجام، می‌توانید تمام ذخیره‌های خود را در فضای ابری از طریق منوی «Load Game» مشاهده کنید، که در بازی قابل دسترسی است یا در صفحه افتتاحیه The Witcher 3. به سادگی ذخیره‌ای را که می‌خواهید بارگیری کنید انتخاب کنید و سپس به هر نقطه‌ای منتقل می‌شوید. ذخیره در حال انجام بود. تنها تفاوت این است که شما اکنون در یک پلت فرم متفاوت خواهید بود.

پیشرفت متقاطع بین پلتفرم ها

به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3 شامل ردیابی پرتوها برای کنسول‌ها و بهبودهای گرافیکی روی رایانه شخصی و سایر به‌روزرسانی‌ها خواهد بود.
به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3 شامل ردیابی پرتوها برای کنسول‌ها و بهبودهای گرافیکی روی رایانه شخصی و سایر به‌روزرسانی‌ها خواهد بود.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

CD Projekt RED اساساً بر روی سیستم ذخیره متقابل از Cyberpunk 2077 تا The Witcher 3 تمرکز کرده است. بازیکنان می توانند ذخیره خودکار خود، آخرین ذخیره های دستی و ذخیره های سریع خود را در فضای ابری ذخیره کنند، که سپس در پلتفرم های مختلف قابل دسترسی است. . اخطار این است که بازیکنان فقط می‌توانند یک متقاطع سیو فعال در هر پلتفرمی داشته باشند، بنابراین نمی‌توانید سیوهای مختلف را با برنامه‌های ذخیره در همه پلتفرم‌ها انجام دهید. البته این ویژگی جدید فقط برای کنسول های نسل فعلی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز کاربرد دارد | S و PC، زیرا اینها پلتفرم هایی هستند که به روز رسانی نسل بعدی را دریافت می کنند.

بخوانید  به‌روزرسانی ویژه برای رفع مشکلات پروتکل Callisto در رایانه شخصی منتشر شد

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

برای تجزیه آن، می‌توانید بدون توجه به کنسولی که روی آن هستید، به ذخیره‌های متقابل خود دسترسی داشته باشید. فایل های ذخیره شده Xbox Series X|S را می توان به پلی استیشن 5 یا نینتندو سوییچ و بالعکس منتقل کرد. به طور مشابه، فایل‌های ذخیره‌شده PS5، Switch و Xbox Series X|S را می‌توان به رایانه شخصی و فایل‌های ذخیره رایانه شخصی را می‌توان بین رایانه‌های شخصی و حساب‌های رایانه شخصی مختلف (Steam به GoG) منتقل کرد. با این حال، شما نمی توانید فایل های ذخیره شده را از کامپیوتر به کنسول منتقل کنید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید