بازی Co-op آنلاین New Horizon در لیست مشاغل تایید شد

ماجراجویی های Aloy در دنیای Horizon ادامه خواهد داشت، اما Guerrilla Games نیز در حال کار بر روی عنوان چند نفره جداگانه در این فرنچایز است. هنوز نام رسمی یا پنجره انتشاری وجود ندارد، اما توسعه دهنده در حال استخدام کارکنان برای یک پروژه همکاری آنلاین است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: نقد و بررسی Horizon Forbidden West

بخوانید  احیای فینیاس و فرب توسط دیزنی

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

برخی از فهرست‌های شغلی برای پروژه آنلاین عبارتند از: هنرمند دنیای سبک، طراح مبارزات پیشرو، طراح تلاش اصلی، طراح تعامل با بازیکن، و نویسنده اصلی. مدت زیادی در Guerrilla پخته می شد. در ماه اکتبر، ظاهراً یک اسپین‌آف چند نفره Horizon در دست ساخت بود، چیزی که سازنده از زمان بازی Horizon Zero Dawn می‌خواست دنبالش کند.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

Guerrilla Games این ورود جدید در سری Horizon را تایید کرده است در توییتر با برگه پیشنهاد شغلی در آگهی استخدام ذکر شده است که توسعه دهنده در آمستردام برای تیم های پروژه انفرادی، آنلاین و خارجی استخدام می کند.

Guerrilla Games این عنوان MMO را تایید نمی‌کند، اما همانطور که گفته شد پروژه‌های خارجی را در لیست مشاغل فهرست می‌کند. علاوه بر این، Horizon Call of the Mountain در ماه فوریه برای PSVR 2 می آید و نتفلیکس نمایش Horizon Zero Dawn را در دست تولید دارد.

همچنین یک Horizon MMO در NCSoft در حال توسعه است. این استودیو در این ژانر تخصص دارد زیرا در پشت فرنچایزهای Lineage و Guild War قرار دارد. سونی همچنین در اوایل سال جاری اعلام کرد که بازی زنده بخشی از برنامه های آینده آن است.

بخوانید  تمام بازی‌های جدیدی که می‌توانید امروز بعد از Nintendo Direct روی سوییچ بازی کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر