حضور هنری کویل در سری Amazon Warhammer 40K


هنری کویل، بازیگر سابق سوپرمن و گرالت، پس از قراردادی با آمازون، قرار است در سریال Warhammer 40K بازی کند.

به تازگی تایید شده است که هنری کویل برای بازی در نقش سوپرمن در دنیای دی سی باز نخواهد گشت و همچنین شاهد بازگشت او در نقش گرالت در فصل چهارم The Witcher نیستیم. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونهنری کویل در سریال جدیدی بازی خواهد کرد. هالیوود ریپورتر گزارش داده است که هنری کاویل قرار است در اقتباس تلویزیونی Warhammer 40K آمازون نقش آفرینی و تهیه کنندگی اجرایی آن را بر عهده بگیرد.

هنوز نام شخص دیگری در این پروژه ذکر نشده است، اما آمازون همچنان در حال مذاکره برای به دست آوردن حقوق خلاقانه سری Warhammer است. اکنون به نظر می رسد که آمازون پس از ماه ها مذاکره با Games Workshop و رقابت چندین شبکه دیگر، حقوق سری Warhammer را تضمین کرده است. Warhammer 40K یک بازی رومیزی است که در دورانی تاریک و دیستوپیایی در 40000 سال آینده اتفاق می‌افتد.

مبارزه با هیولاها در Warhammer 40,000: Space Marine 2

این بازی دارای جناح های مختلفی مانند Imperium of Man، الف های Aeldari، اندرویدهای اسکلتی به نام Necron و نژادهای فضایی بیگانه مانند Orks، Tyranid و T’au است که همگی درگیر جنگ های وحشیانه، خونین و بی پایان هستند. کویل قبلا چندین بار در مورد علاقه خود به حضور در اقتباسی از سریال Warhammer صحبت کرده است و اکنون او یک قدم به تحقق رویای خود نزدیک شده است.

کویل در فصل سوم سریال The Witcher در سال 2023 به عنوان Geralt بازخواهد گشت که آخرین حضور او در نقش Geralt and the Witcher خواهد بود. همچنین شاهد حضور او در فیلم Argylle به کارگردانی متیو وان خواهیم بود. علاوه بر این، کویل قرار است ماه آینده در سریال The Ministry of Ungentlemanly Warfare ساخته گای ریچی و Highlander چاد استاهلسکی بازی کند.

بخوانید  تاریخ انتشار Bethesda: Starfield به زودی اعلام می شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر