بازی نئو نوآر ال پاسو، جایی دیگر در اقتباس سینمایی

بازی مستقل ال پاسو، هیچ جا به طور بالقوه به فیلم تبدیل می شود. ددلاین گزارش می‌دهد که بازیگر نامزد اسکار LaKeith Stanfield (یهودا و مسیح سیاه، برو بیرون) در حال مذاکره برای حضور در فیلمی بر اساس بازی Di Bonaventura Pictures است که فرانچایزهای Transformers و GI Joe را تولید می‌کند. .

این فیلم، اگر قرار بود ساخته شود، بر روی شخصیت اصلی جیمز ساوج (استنفیلد) متمرکز می‌شود که پس از رهایی از یک رابطه مسموم با زنی، خون‌آشام، که اکنون در تلاش است تا پایانی را به اجرا بگذارد، با شیاطین شخصی‌اش روبرو می‌شود. جهان». آیینی.”

در توضیح این فیلم آمده است: «جیمز در دنیای خود از هیولاهای اثیری تغییردهنده واقعیت حرکت می‌کند، در حالی که با حقیقت اعتیاد و عزت نفس خود مواجه می‌شود و می‌آموزد که تنها راه عشق از طریق شفا است».

El Paso, Nowhere توسط استودیوی Strange Scaffold ساخته شده است، یک برچسب توسعه که توسط Xalavier Nelson Jr اداره می شود.

بررسی El Paso, Nowhere از GameSpot به بازی امتیاز 8/10 داد. منتقد الساندرو باربوسا گفت: «اکشن ساده آن توسط دشمنان در حال تغییر و توازن ظریف قدرت تقویت می‌شود، در حالی که داستان عاشقانه جذاب آن برداشتی تازه از اسطوره‌های تثبیت‌شده با اجراهای چشمگیر برای حمایت از آنها ارائه می‌دهد.»

اعلام فیلم El Paso, Nowhere اندکی پس از رونمایی از فیلمی بر اساس بازی Spine منتشر شد که حتی هنوز اکران نشده است. فیلم بزرگ بعدی بازی ویدیویی فیلم Borderlands است که در ماه آگوست اکران می شود. یک فیلم Minecraft در سال 2025 می آید.

بخوانید  Tekken 8 drops با بهترین قیمت تا کنون، همراه با محصولات رایگان است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر