امکان شناسایی بازیگر سوپرمن و لکس لوتر در فیلم Superman: Legacy

با این حال، جاستین کرول از Deadline با گزارش هالیوود ریپورتر مخالفت کرد و گفت که هولت در واقع می تواند در نقش سوپرمن در فیلم Superman: Legacy انتخاب شود، اما این موضوع در هفته های آینده فاش خواهد شد. اما به گزارش THR، جیمز گان و پیتر سافران چندین بازیگر را برای نقش لوئیس لین در نظر گرفتند، از جمله اما مکی بازیگر فیلم باربی، ریچل برازناهان بازیگر فیلم The Marvelous Mrs. Maisel، Phoebe Dinor از Bridgerton و Samara Weaving از Scream 6 و Ready or Not.

اما مکی

دیوید کورنسوت که به طور مشخص در سریال سیاستمدار و فیلم مروارید بازی کرد، یکی از اصلی ترین و پیشروها برای ایفای نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن است که گفته می شود از سایر رقبا خوش شانس تر است. او قرار است برای نقش سوپرمن تست بازیگری بدهد که انتظار می‌رود بعد از روز یادبود در اوایل ژوئن برگزار شود. دو بازیگر دیگر در لیست بازیگران اصلی نقش سوپرمن هستند، اما اطلاعاتی در مورد نام آنها در دسترس نیست و در حال حاضر، منابع نزدیک مطمئن نیستند که آیا آنها نیز در آینده نزدیک تست بازیگری خواهند داد یا خیر.

دیوید کورنسوت در سریال هالیوود

علاوه بر سوپرمن، شخصیت لکس لوتور یک گزینه جالب و احتمالی دارد و آن نیکلاس هولت است که در سریال های مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، مکس دیوانه: جاده خشم و سریال بزرگ بازی کرده است. اگرچه شایعاتی مبنی بر اینکه هولت برای نقش سوپرمن در فیلم Superman: Legacy در نظر گرفته شده بود، ظاهراً جیمز گان تصمیم گرفته است که او را به عنوان لکس لوتور شرور و شرور انتخاب کند و ظاهراً او شانس زیادی برای برنده شدن دارد. این نقش را دریافت کنید.

بخوانید  بررسی دیجیتال فاندری از بازی Marvel's Spider-Man 2

تام بریتنی، بازیگر بازی Greyhound و اندرو ریچاردسون، بازیگر Call to Spy، دو بازیگر دیگر بودند که در ابتدا برای ایفای نقش سوپرمن در فیلم Superman: Legacy فهرست شدند، اما طبق گزارش‌ها، آنها در فهرست احتمالی جدید این نقش هستند. به گفته منابع، ژاکوب آلوردی بازیگر سریال سرخوشی و فیلم غرفه بوسیدن که گفته می شد مدت ها این نقش را برعهده داشت و برخی از طرفداران را به خود جلب کرد، هرگز در لیست بازیگرانی قرار نگرفت. نقش سوپرمن

خانم مایزل شگفت انگیز

به تازگی لیستی از بازیگران برای بازی در آن منتشر شده است آنها برای فیلم Superman: Legacy تست دادند و ممکن است در این فیلم بازی کنند.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

فیلم سوپرمن: میراث قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) اکران شود.

فیلم The Superman: Legacy قرار است ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع فصل اول دنیای جدید فیلم DC به نام خدایان و هیولاها و جیمز گان، کارگردان سه گانه محافظان کهکشان و فیلم The Suicide Squad باشد. که مسئولیت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را نیز برعهده استودیو دی سی بر عهده دارد، اما هنوز بازیگر جدیدی برای نقش سوپرمن مشخص نشده است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Superman: Legacy منتشر شده است. هالیوود ریپورتر به تازگی گزارش مفصلی از گزینه های اول و اصلی بازی در نقش های اصلی فیلم جدید سوپرمن منتشر کرده است.

منابع می گویند که ریچل برازناهان تست بازیگری فوق العاده ای داشته است، اما با توجه به اینکه او 32 ساله است و آنها به دنبال بازیگران زن 20 و 30 ساله خود هستند، انتخاب بازیگر زن برنده جایزه امی هنوز کامل نشده است. مشخص نیست. انتظار نمی‌رود که همه بازیگران فوق‌الذکر تست بازیگری داده باشند، اما به نظر می‌رسد که جیمز گان قصد دارد بازیگران اصلی Superman: Legacy را در کامیک کان امسال سن دیگو معرفی کند، بنابراین انتظار می‌رود که اعلام شود. تابستان امسال بازیگران رسمی این فیلم باشید.

بخوانید  فیلم Dune 2 CinemaCon تیموتی شالامه را سوار بر کرم نشان می دهد

نیکلاس هولت با کت و شلوار مشکی و پاپیون

تحریریه مجله بازی یک گیمر