فیلم Dune 2 CinemaCon تیموتی شالامه را سوار بر کرم نشان می دهد



تیموتی شالامه در اولین تریلر فیلم Dune: Part Two اثر دنیس ویلنوو به عنوان Muad’Dib، پیامبر فریمن ها جایگاه شایسته خود را گرفته است. Dune 2021 اقتباس دیگری از مجموعه کتاب های Dune اثر فرانک هوبرت بود که بسیار موفق بود. این فیلم یکی از 10 فیلم برتر سال بود و نامزد 10 جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم، برنده شش فیلم.

Chalamet در جریان معرفی برادران وارنر گفت: «ما واقعاً شاهد تبدیل شدن پل آتریدس در اینجا به یک رهبر هستیم. در طول CinemaCon ویلنوو و همبازی اش زندایا به او پیوستند.

زندایا در مورد شخصیت خود، چانی گفت: «او این بار فقط در رویاها نیست. من فقط زمان کمی داشتم تا بفهمم او کیست و اکنون واقعاً احساس می کنم او بخشی از من است. آنها هنوز فقط دو جوان هستند که سعی می کنند بزرگ شوند، عاشق شوند و زندگی کنند.”

ویلنوو گفت که برای او خوشحال بود که آستین باتلر را به عنوان رقیب پل، Feyd-Rautha Harkonnen، که معمولاً فقط به عنوان Feyd نامیده می شود، وارد کشتی کند. فید اولین بار توسط خواننده استینگ در فیلم Dune دیوید لینچ به تصویر کشیده شد.

این کارگردان همچنین اضافه کرد که فلورانس پیو “یک بازیکن کلیدی در بازی شطرنج سیاسی است و حس رمز و راز را به ارمغان می آورد.” تایید شده است که پیو در نقش پرنسس ایرولان، که نامزد پل است، بازی خواهد کرد. او همچنین اضافه کرد که آنها در حال رفتن به مکان ها و تنظیمات جدید هستند. آنها فیلم را به طور کامل با آی مکس فیلمبرداری کردند. تنها 40 درصد از قسمت 1 به این شکل فیلمبرداری شده است.

بخوانید  Overwatch 2 Devs On Planting Easter Eggs, The Need For Flamethrowers, And Hero Creation Process

فیلم CinemaCon پل و چانی را نشان می دهد که روی تپه های شنی نشسته اند و با یکدیگر صحبت می کنند. پل مفهوم شنا را برای او توضیح می دهد. او او را باور نمی کند. نگاهی به اولین نگاهمان به Irulan که می‌خواهد به House of Atredies پایان دهد، بریز. سرانجام، پولس را می بینیم که سوار بر کرم شنی است و پیشگویی خود را محقق می کند.

Dune: Part Two در تاریخ 3 نوامبر 2023 اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.