اعلام راه اندازی Bad Boys 4 با ویل اسمیت و مارتین لارنس

همچنین به نظر می رسد که ساخت Bad Boys 4 به معنای بازگشت شخصیت های جدید از آن سری باشد، مانند ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و چارلز ملتناما هنوز لیست رسمی بازیگران این فیلم اعلام نشده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم «پسر بد 4» از جمله شروع فیلمبرداری و یا تاریخ اکران آن فاش نشده است و تنها آغاز مراحل پیش تولید این فیلم اکشن منتشر شده است. بازیگران.

علاوه بر Bad Boys for Life، عادل العربی و بلال فلاح اخیراً Rebel را کارگردانی کرده اند که داستان پسران یک خانواده مسلمان را دنبال می کند. این فیلم برنده جایزه بهترین داستان از سوی داوران جشنواره فیلم فیلادلفیا شد. آنها همچنین دو قسمت از Ms. Made Marvel را انجام دادند و مسئولیت کارگردانی Batgirl را بر عهده داشتند که با وجود اتمام فیلمبرداری لغو شد.

عادل العربی و بلال فلاح در پشت صحنه فیلم شورشی

اوایل امسال، پس از اتفاقات اسکار 2022 که در آن ویل اسمیت به کریس راک سیلی زد، سونی پیکچرز تولید Bad Boys 4 را متوقف کرد و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، یک خبر خوب برای طرفداران سری فیلم پسران بد وجود دارد. ویل اسمیت و مارتین لارنس تایید کرده اند که Bad Boys 4 قطعا ساخته خواهد شد و این فیلم اکشن هم اکنون در مرحله پیش تولید است. همچنین عادل العربی و بلال فلاحکارگردانان Bad Boys for Life به سکان هدایت Bad Boys 4 بازخواهند گشت.

کریس برمنر که پیش از این فیلمنامه پسران بد 3 را نوشته بود، مسئولیت نگارش فیلمنامه پسران بد 4 را بر عهده داشت. پسران بد برای زندگی قبل از همه گیری ویروس کرونا در سینماها اکران شد و این فیلم اکشن بیش از 426، 5 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، از جمله 206.3 میلیون دلار در آمریکای شمالی. و 220.2 میلیون دلار در سایر کشورهای جهان.

بخوانید  احتمال حضور مسی و نیمار در بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

سونی پیکچرز بار دیگر برای ساخت فیلم پسران بد 4 با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس چراغ سبز نشان داد و این فیلم اکشن وارد مراحل پیش تولید شده است.