اطلاعات جدیدی در مورد بسته الحاقی بازی Dead Cells Return to Castlevania منتشر شد

علاوه بر دو بیوم جدید، این بسته الحاقی 14 سلاح مختلف را به بازی اضافه می کند. سلاح هایی مانند Holy Water، Throwing Axe و Vampire Killer که با حفظ ماهیت اصلی خود با سبک بازی Dead Cells سازگار شده اند. در محیط های بازی، کاربران با الگوهای طراحی آشنا روبرو می شوند و با هیولاهای مختلفی مانند گرگینه ها و هارپی ها مبارزه می کنند. همراه با اضافه شدن 51 قطعه موسیقی اصلی Castlevania، 12 قطعه از آنها مانند Theme Simon Belmont و Vampire Killer به سبک بازی Dead Cells بازطراحی شده اند.

بازی Dead Cells در سال 2018 به طور رسمی برای کاربران منتشر شد. کاری تحسین برانگیز که توانسته امتیاز 91 را در سایت متاکریتیک کسب کند. در جریان رویداد Game Awards 2022، سازندگان این بازی از بسته الحاقی جدیدی برای این اثر رونمایی کردند. DLC جدید این اثر Return to Castlevania نام دارد و در آن شاهد تلاقی بین Castlevania و Dead Cells خواهیم بود.

تصویر بسته الحاقی بازی New Dead Cells Return to Castlevania

همچنین ممکن است در این DLC مبارزه با Richter و Alucard وجود داشته باشد. کاربران در این بسته الحاقی با سه باس فایت جدید شامل دو نبرد با شخصیت های Death و Dracula مبارزه خواهند کرد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، شاهد اضافه شدن 20 لباس جدید برای Beheaded، قهرمان بازی خواهیم بود.انتظار می رود بسته الحاقی Return to Castlevania در سه ماهه اول 2023 منتشر شود.

اطلاعات جدیدی از DLC جدید Dead Cells به تازگی منتشر شده است.

بدون شک اعلام این خبر از سوی سازندگان اثر خیلی از اهالی صنعت بازی را تحت تاثیر قرار داده است.در این DLC شاهد چسبندگی شخصیت هستیم. سر بریده به دو رقم سایمون بلمونت و آلوکارد قصد کاوش در قلعه دراکولا و مقابله با این شخصیت را دارند. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از این بسته الحاقی در پلتفرم استیم، علاوه بر دریافت اطلاعات جدید، تصاویر جدیدی از بازی Return to Castlevania منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر