احتمالا نینتندو در حال کار بر روی یک کنسول جدید و بازی های میان نسلی است

نینتندو سوییچ با فروش بیش از 122.55 میلیون دستگاه در پایان سال گذشته همچنان قوی است و ظاهراً نینتندو انتظار دارد این کنسول حداقل تا یک سال دیگر عملکرد خوبی داشته باشد. با این حال، پس از گذشت 6 سال از عمر نینتندو سوییچ، سوالاتی در مورد تاریخ عرضه جایگزینی برای این کنسول هیبریدی مطرح می شود.

در آگهی استخدام اخیر از بخش تحقیق و توسعه نینتندو اروپا، به نسل بعدی سخت افزار و توسعه بین نسلی آثار اشاره شده است.

همانطور که در Reddit گزارش شده است، یک آگهی استخدام برای یک مهندس تحقیق و توسعه فناوری بازی ارسال شده است تا در بخش تحقیق و توسعه نینتندو اروپا (NERD) کار کند، با تمرکز بر فناوری های مرتبط با توسعه بازی. بازی برای “نسل فعلی و آینده”. نسل نینتندو». سکوها.” اشاره می کند. جالب توجه است که توسعه بین نسلی آثار نیز ذکر شده است.

در گذشته گزارش‌های متعددی مبنی بر ساخت Switch 2 (یا هر نام دیگری که کنسول در نهایت به آن خواهد آمد) منتشر شده است، و به نظر می‌رسد شواهد بیشتری برای تایید این موضوع از معاملات اخیر در دسترس است. استخدام نینتندو.

با توجه به اینکه دپارتمان تحقیق و توسعه نینتندو اروپا در حال کار بر روی شبیه‌ساز کارهای قدیمی نینتندو است و آگهی‌های شغلی اخیر به توسعه بازی‌های بین نسلی اشاره می‌کند، احتمالاً می‌توان از گزارش‌های اخیر انتظار داشت که جانشین سوییچ از سرویس Nintendo Switch Online پشتیبانی کند. . نینتندو قبلا تایید کرده بود که پلتفرم بعدی آن احتمالاً اکانت های نینتندو را یکپارچه خواهد کرد. البته پشتیبانی از سوییچ 2 برای سازگاری با عقب هنوز تایید نشده است.

بخوانید  انتظار می رود درآمد بازی های VR تا سال 2022 به 1.8 میلیارد دلار برسد