آهنگساز Banjo-Kazooie: دنباله آن بعید است


Grant Kirkhope، آهنگساز Banjo-Kazooie، فکر نمی‌کند نسخه جدیدی از این مجموعه مورد پذیرش عموم قرار گیرد.

گرنت کرخوپ وی در بیست و پنجمین سالگرد بازی Banjo-Kazooie در مصاحبه ای با رسانه Video Games Chronicle اعلام کرد که باور ندارد نسخه جدیدی از این سری عرضه شود. این آهنگساز معتقد است نه تنها نسخه بعدی کار دشواری در جذب مخاطب دارد، بلکه تولید دنباله ای موفق به تیم مناسب نیاز دارد.

Grant Kirkhope اظهار داشت: “من فکر می کنم [برای تولید نسخه بعدی] شما باید تیمی با همان حس شوخ طبعی تیم قدیمی داشته باشید که بازسازی آن دشوار بود. من فکر می کنم اگر Rare تیم مناسبی را پیدا کند از ساخت دنباله آن خوشحال می شود. با این حال فکر نمی کنم چنین تیمی وجود داشته باشد. همچنین درباره استقبال مردم مطمئن نیستم.»

سری Banjo-Kazooie پس از انتشار Rare Replay در سال 2015 خاموش شد. Rare Replay مجموعه ای از نسخه های بازسازی شده بازی های قدیمی بود و Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts در سال 2008 برای کاربران کنسول ایکس باکس 360 به عنوان آخرین نسخه منتشر شد. این مجموعه

در طول سال‌ها، شایعات زیادی در مورد احیای این سری به یاد ماندنی پلتفرمر سه بعدی منتشر شده است، به ویژه با موفقیت Spyro: Reignited Trilogy و Crash Bandicoot 4: It’s About Time. در حال حاضر، تنها راه برای تجربه سری بازی‌های Banjo-Kazooie در سیستم‌های فعلی، عضویت در سرویس Nintendo Switch Online و اجرای نسخه Nintendo 64 یا خرید نسخه Xbox One Rare Replay است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلم Dune 3 به کارگردانی دنی ویلنوو رسما در دست ساخت است