حضور Xbox و Bethesda در Gamescom 2023 تایید شد


همانطور که توسط حساب رسمی توییتر Gamescom تایید شده است، Xbox و Bethesda در Gamescom 2023 حضور خواهند داشت.

از اواخر ماه می تا جولای، نمایشگاه‌ها و رویدادهای زیادی در دنیای بازی‌های ویدیویی وجود دارد که ناشران مختلف اعلامیه‌های بزرگی را منتشر می‌کنند. اما مثل همیشه همه رویدادها به این بازه زمانی محدود نمی شوند و در ماه های دیگر سال شاهد رویدادهای دیگری خواهیم بود. مانند Gamescom که در ماه آگوست برگزار می شود.

رویداد بزرگ بعدی Gamescom است که به صورت حضوری و دیجیتالی در شهر کلن آلمان برگزار می شود. مثل همیشه، ما برای اولین بار شاهد جشن گیمزکام هستیم که امسال هم همین روز است این بازی در تاریخ 31 آگوست (22 مرداد) برگزار می شود. اکنون که زمان زیادی تا شروع مراسم باقی نمانده است، به مرور زمان اطلاعات جدیدی منتشر خواهد شد.

برای مثال حضور Xbox و Bethesda در Gamescom 2023 تایید شده است.این خبر توسط اکانت رسمی توییتر این مراسم تایید شده است. با این حال، جزئیات بیشتری در مورد مشارکت مایکروسافت در Gamescom امسال نداریم و اکنون باید منتظر بمانیم. همچنین اخیراً مشخص شد که ایکس باکس یکی از شرکت کنندگان در Tokyo Game Show 2023 خواهد بود.

پوستر Xbox و Bethesda در Gamescom 2023

در دیگر اخبار Gamescom، نینتندو قبلاً تأیید کرده است که در رویداد امسال شرکت خواهد کرد. متاسفانه سونی برای دومین سال متوالی در این رویداد شرکت نخواهد کرد. Gamescom 2023 در تاریخ 1-4 سپتامبر (23-27 اوت) برگزار می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جزئیات جدیدی از بازی چند نفره Wo Long: Fallen Dynasty و موارد دیگر منتشر شده است