گزینه های دسترس پذیری Diablo 4 فاش شد

اندازه:

یکی دیگر از قابلیت‌های دسترسی که می‌توانید از آن بهره ببرید، صفحه‌خوان است. این ویژگی از JAWS، NVDA و سایر نرم افزارهای صفحه خوان شخص ثالث پشتیبانی می کند. وقتی فعال باشد، بازیکنان متن روی صفحه را می بینند که با صدای بلند برای آنها خوانده می شود و گزینه ای برای تنظیم صدا، سرعت و نوع خواندن صدا وجود دارد. در نهایت، می‌توانید بازیکنان، دشمنان و اشیاء را برجسته کنید تا در طول مبارزه راحت‌تر آنها را شناسایی کنید.

علاوه بر نقشه برداری مجدد دکمه ها، بازیکنان قابلیت تغییر زیرنویس را نیز خواهند داشت. حتی اگر زیرنویس‌ها به‌طور پیش‌فرض فعال هستند، می‌توانید رنگ فونت، مقیاس‌بندی و پس‌زمینه را تغییر دهید. حتی گزینه تبدیل متن به گفتار نیز وجود دارد. با این کار می توانید با میکروفون خود صحبت کنید و بازی آنچه را که در چت گفتید رونویسی می کند.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

بلیزارد گزینه های دسترسی را که می توانید برای بازی آینده خود Diablo IV فعال کنید، فاش کرده است. ویژگی‌ها عبارتند از برجسته‌سازی کاراکتر، نشانه‌های صوتی، زیرنویس‌ها و موارد دیگر.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

همچنین طیف گسترده ای از ویژگی های بصری وجود خواهد داشت. می توانید اندازه نقشه را به سه گزینه تغییر دهید و نشانه های صوتی را فعال کنید تا به شما در یافتن موارد کمک کند. عملکرد نشانه صوتی را می توان تغییر داد، و اگر می خواهید نشانه صوتی فقط زمانی کار کند که یک آیتم افسانه ای نزدیک است، می توانید آن را برای انجام این کار تغییر دهید. این ویژگی همچنین زمانی که یک دشمن مرده غارت کند کار خواهد کرد.

بخوانید  اولین تریلر ایندیانا جونز 5 منتشر شد

در حال پخش: دیابلو IV | تریلر راه اندازی گیم پلی

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برخی از گزینه‌های دسترس‌پذیری شامل نقشه‌برداری مجدد دکمه‌ها هستند، ویژگی‌ای که به شما امکان می‌دهد ورودی‌های خود را برای کنترلر، ماوس و صفحه‌کلید سفارشی کنید. با نقشه‌برداری مجدد دکمه، می‌توانید ویژگی‌ای را فعال کنید که دیگر نیازی به فشار دادن و نگه داشتن یک دکمه برای طلسم نیست و همچنین قفل هدف دائمی وجود خواهد داشت که تضمین می‌کند مهارت‌ها و سلاح‌های شما به هدف مورد نظر برخورد می‌کند.