کریگ مازن: اقتباس از The Last of Us Part II به بیش از یک فصل نیاز دارد

کریگ مازن اعلام کرده است که داستان The Last of Us Part II به بیش از یک فصل نیاز دارد.

مدتی پیش شبکه HBO سریال The Last of Us را برای فصل دوم تمدید کرد و حتی اخیراً گزارش شده بود که فیلمبرداری فصل 2 آن در آینده نزدیک آغاز می شود اما فصل سوم این سریال هنوز در دسترس نیست. چراغ سبز دریافت کرد اگر فصل دوم تمام اتفاقات Last of Ace 2 را پوشش دهد، احتمالاً 9 قسمت مانند فصل اول خواهد داشت. البته این موضوع هنوز توسط HBO تایید نشده است و برای انتشار اطلاعات موثق باید منتظر زمان بیشتری باشیم.

فصل اول سریال پسا آخرالزمانی The Last of Us (The Last of Us) شبکه HBO، تمام وقایع اولین بازی این مجموعه را پوشش می دهد، اما به نظر می رسد که اقتباس از داستان پیچیده و بزرگتر The Last of Us Part II نیاز خواهد داشت. بیش از یک فصل . کریگ مازنبرنامه نویس و فیلمنامه نویس سریال Last of Us پس از قسمت افتتاحیه اعلام کرد که بازی دوم داستان بسیار بیشتری برای گفتن دارد و امکان پوشش همه اتفاقات آن در یک فصل وجود ندارد.

کریگ مازن در مورد این موضوع گفت: ما در مورد آن صحبت کردیم [فیلم‌نامه فصل دوم] ما شروع کردیم همانطور که می دانید، تطبیق نسخه دوم کار آسانی نیست. چون داستان بزرگتر و پیچیده تری دارد. در دید من [نسخه دوم] او داستان بزرگی دارد. در نتیجه، من و نیل [دراکمن] اکنون می خواهیم بدانیم که چگونه این کار را انجام دهیم. زیرا بدون شک تطبیق آن با تلویزیون به بیش از یک فصل نیاز دارد. اما به طور کلی، تا زمانی که مردم فصل اول و HBO را تماشا کنند، خبر خوبی است [تولید فصل ۲] به ما بده، که محقق نخواهد شد».

بخوانید  Helldivers 2 Review - Starship Bloopers