چگونه Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves درک D&D را برای مبتدیان آسان می کند

او گفت: “من فکر می کنم بسیاری از مردم تصور می کنند که ما به نوعی آن قانون بزرگ را در نظر گرفتیم و سپس آن را در فیلم خود خلاصه کردیم.” “اما به نوعی برعکس بود. ما با شخصیت‌هایمان شروع کردیم. چه نوع جزئیاتی را می‌توانیم درباره آن افرادی بگوییم که روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کردی و به آنها اهمیت می‌دادی؟ و سپس طبیعتاً به روایت منتهی شد خوب، کجا برویم. آیا می‌خواهیم از نظر هیولاها، چالش‌ها و غیره به آنها پیشنهاد دهیم؟ و خوشبختانه دنیای D&D آنقدر وسیع است که برای هر یک از این لحظات 20 گزینه مختلف وجود دارد. بنابراین کار ما را تسهیل کرد.»

وقتی صحبت از ملکی با چنین سنت عمیقی در دهه‌ها می‌شود، گرفتن آن به‌طور مناسب به‌گونه‌ای که برای طرفداران قدیمی جذاب باشد، دلهره‌آور است. با این حال، به گفته نویسندگان و کارگردانان فیلم، جاناتان گلدشتاین و جان فرانسیس دیلی، این حتی سخت ترین قسمت هم نبود. در عوض، مانع اصلی یافتن راهی برای توضیح همه چیز برای افرادی بود که هیچ دانشی از D&D نداشتند.

با این حال، اگر از طرفداران آن هستید، فکر نکنید که در طول ساخت این فیلم نادیده گرفته شده اید. از این گذشته، هیچ کس به اندازه یک طرفدار D&D که در کمپین قبلی در سمت اشتباه قرار گرفته بود، از دیدن تلاش قفسه سینه میم زنده برای خوردن مردم هیجان زده نخواهد شد.

در پایان، آنها با فیلمی غرق در عناصر گیم‌پلی Dungeons & Dragons، از موجودات و قدرت‌ها گرفته تا مکان‌ها و عناصر داستانی به پایان رسیدند که به راحتی قابل درک است. همانطور که مارول با برخی از بزرگترین مفاهیم کتاب های مصور خود در MCU انجام می دهد، Honor Among Thieves با وجود تاریخچه عمیقش، به راحتی قابل دسترسی است. و اگر تازه وارد دنیای D&D هستید و به آن علاقه مند هستید، پس از پایان فیلم ده ها کتاب، کمپین، و غواصی عمیق در علم در انتظار شما هستند.

بخوانید  Rocksteady می‌گوید Suicide Squad: Kill The Justice League همچنان یک بازی آرکام در هسته‌ی خود است.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves در تاریخ 31 مارس در سینماها اکران می شود و این داستان حماسی در صفحه بزرگ تاکنون نقدهای مثبتی دریافت کرده است. در سایت خواهر گیم اسپات، متاکریتیک، فیلم با امتیاز 71 بسیار خوب به نظر می رسد و این باید تا حدی به دلیل این واقعیت باشد که این فیلم برای همه قابل دسترس است، خواه کمپین خود را جمع آوری کرده باشید. D&D یا نه

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves از جمعه در سینماها اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به گفته گلدشتاین، انجام این امر به این معنی بود که در هنگام ساختن داستان، فضای زیادی برای سنت‌های جا افتاده باقی نگذاشته شود.

شرحی ارائه نشده است

“[That was the] دالی به GameSpot توضیح داد: چالش بزرگ‌تر حتی از جذاب کردن طرفداران، زیرا می‌دانستیم که سخت‌افزاری با تاریخچه و 50 سال پشت سر خود داریم تا واقعاً چیزی را به بازیکنان بازی بدهیم که از آن لذت ببرند.» بزرگترین چالش این بود. به افرادی که مطلقاً هیچ ارتباطی با Dungeons & Dragons ندارند – یا چیزی در مورد آن نمی دانند – چیزی بدهیم که آنها نیز از آن لذت ببرند. و آنچه من می گویم این است که ما بسیار معتبر بودیم. همه چیز – هر طلسمی که می بینید – دقیق، معتبر و واقعی است. همه موجودات، یا هیولاها یا محیط های ما، همه بخشی از افسانه هستند. اما باز هم، لازم نیست چیزی در مورد آن بدانید تا کار کند.”

بخوانید  Mandalorian و Grogu از Star Wars تایید شدند
تحریریه مجله بازی یک گیمر