Suicide Squad: Kill the Justice League از اولین معرفی خود به دلیل تمرکز بر عناصر گیم پلی لایو اکشن مورد انتقاد قرار گرفته است. در مصاحبه ای جدید، داریوش صادقیان، مدیر محصول این استودیو، بیشتر در مورد تصمیم Rocksteady برای اتخاذ این مسیر جدید برای بازی چند نفره همکاری خود و همچنین DNA مشترکی که با سری Arkham دارد صحبت کرد.
صادقیان به مجله Play میگوید: «میدانستیم که میخواهیم یک بازی چهارنفره بسازیم، بنابراین زمان زیادی را صرف بازسازی شخصیتهایمان کردیم.از طریق GamesRadar). “برای ما، ساخت یک بازی در یک ژانر خاص خیلی مهم نبود. بلکه تمرکز بر ایجاد حس سیالیت و سه گانه بین تمام سیستم های بازی ما است. این در نحوه پیمایش، غوغا، منعکس شده است. و عناصر gunplay همه با هم در هنگام بازی ترکیب می شوند.
صادقین اضافه کرد که هدف Rocksteady ایجاد یک جامعه جهانی پیرامون بازی است، ایده ای که در طول سال ها در توسعه Suicide Squad نقش اساسی داشته است. بازیکنان میتوانند انتظار داشته باشند که ویژگیهای اجتماعی و رقابت با یکدیگر در صدر جدول امتیازات آنلاین در هنگام راهاندازی بازی به رقابت بپردازند. که “پر از DNA است که در سری Batman: Arkham نفوذ می کند.”
Rocksteady برنامههای خود را پس از عرضه برای Suicide Squad تشریح کرد، زیرا بازیکنان میتوانند لباسهای جدید، شکلکها و سایر موارد آرایشی را از طریق پاس نبرد باز کنند. مانند پاسهای نبرد در سایر بازیهای زنده، یک ردیف رایگان برای همه بازیکنان و سطوح برتری که نیاز به خرید اختیاری درون بازی دارند، وجود دارد.
علاوه بر این، محتوای داستانی جدید، شخصیتهای قابل بازی، ماموریتها، تجهیزات، سلاحها، آیتمهای آرایشی، رویدادهای درون بازی و موارد دیگر پس از راهاندازی به صورت رایگان به بازی اضافه میشوند. حالت آفلاین پس از راه اندازی نیز در حال توسعه است.
Suicide Squad: Kill the Justice League در 2 فوریه برای PC، PS5 و Xbox Series X|S عرضه می شود. هر کسی که مشتاق بازی است، ممکن است بخواهد فیلترهای جدیدی را به مرورگر و رسانه های اجتماعی خود اضافه کند، زیرا اسپویلرهای بزرگی برای بازی شایعه شده است.