برندگان بفتا شامل جایزه GOTY برای بازماندگان خون آشام هستند

حلقه سنجد

موسیقی

Vampire Survivors توانست برنده بهترین بازی شود و عناوین دیگری مانند Cult of the Lamb، Stray و Elden Ring را شکست دهد. بازی‌های دیگری مانند God of War Ragnorok با شش جایزه در دسته‌هایی مانند انیمیشن و Audio Achievement از این سری خارج شدند. در همین حال، Elden Ring یک جفت جایزه برای گیم پلی چندنفره و مالکیت اصلی برای تیمش به ارمغان آورد.

جوایز بازی‌های بافتا در 30 مارس در سالن ملکه الیزابت در مرکز ساوت‌بانک برگزار شد و به‌طور زنده از شبکه نمایش پخش شد. کانال توییچ بفتا. این برنامه توسط فرانکی وارد در کنار پخش کننده های مختلف توییچ میزبانی شد.

جاودانگی

ملک اصلی

تونیک

بازی مقیاس پذیر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

غلتک

اولین بازی

بازماندگان خون آشام

انیمیشن

کریستوفر قاضی (خدای جنگ راگناروک)

مجری در نقش مکمل

پایان – انقراض ابدی است

طراحی بازی

در زیر لیستی از تمامی برندگان در رده مربوطه آورده شده است:

بهترین بازی

حلقه سنجد

بازیگر در نقش اصلی

لایا دلئون هیز (خدای جنگ راگناروک)

دستاورد فنی

خدای جنگ Ragnorok

Final Fantasy XIV آنلاین

خانواده

افق ممنوعه غرب

بازی سال EE

اواخر سال گذشته در دسامبر در مراسم The Game Awards، Elden Ring برنده بهترین بازی سال، بهترین کارگردانی بازی و تعدادی جوایز دیگر شد. در مقام مقایسه، God of War Ragnorok برنده جوایزی مانند بهترین داستان، بهترین موسیقی و بهترین موسیقی و چند جایزه دیگر شد.

بخوانید  تیزر برای شهردار کینگستون فصل 3; آهنگر جرمی رنر

کربی و سرزمین فراموش شده

بازی فراتر از سرگرمی

خدای جنگ Ragnorok

روایت

بازماندگان خون آشام

چند نفره

آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا، با نام مستعار بفتا، برندگان جوایز بازی 2023 خود را اعلام کرد. بازی‌هایی مانند God of War Ragnarok، Vampire Survivors و Tunic همگی با جوایز کنار می‌روند.

تونیک

تولید صوتی

خدای جنگ Ragnorok

دستاورد هنری

خدای جنگ Ragnorok

بازی بریتانیایی