چگونه کالین فارل در اولین فیلم پشت صحنه از سری پنگوئن های دنیای DC متفاوت به نظر می رسد

سریال پنگوئن بخشی از دنیای بتمن مت ریوز است که مت ریوز به عنوان تهیه کننده اجرایی آن خدمت خواهد کرد. سریال پنگوئن توسط Lauren Lefranc که در سریال Impulse و Agents of SHIELD کار کرده است، تولید خواهد شد. این سریال در 8 قسمت تولید و از شبکه HBO Max پخش خواهد شد. مراحل فیلمبرداری و تولید سریال پنگوئن تقریباً 5 تا 6 ماه طول می کشد و کریگ زوبل کارگردان سریال The Hunt and Mare of Easttown کارگردانی 2 قسمت اول را بر عهده دارد.

به تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه سریال پنگوئن منتشر شده است که در آن شاهد حضور کالین فارل و کریستین میلیوتی هستیم.

کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکون، کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونی، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل و شهره آغداشلو از جمله بازیگران حاضر هستند و در سریال پنگوئن به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین طبق شایعات منتشر شده در سریال پنگوئن، می توانستیم شاهد بازگشت رابرت پتینسون باشیم که نقش بروس وین ملقب به بتمن را بازی می کند.

مدتی است که فیلمبرداری و تولید سریال پنگوئن در نیویورک آغاز شده است و اکنون در جدیدترین آن اخبار سینما و تلویزیوناولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این سریال رونمایی و منتشر شد. از این تصاویر شاهد بازگشت کالین فارل بازیگر نقش اسوالد پنگوئن هستیم که پس از وقایع The Batman به عنوان رهبر یک گروه تبهکار بازمی گردد. در یک تصویر، کریستین میلیوتی، بازیگر نقش سوفیا فالکون که دختر کارمین فالکونه است را نیز می بینیم:

بخوانید  بازگشت هیولای وحشتناک The Summoner World's Terrifying Monster در اولین تریلر فیلم The Nun II