پشتیبانی نسخه پلی استیشن 5 بازی Darkwood از ویژگی‌های دوال‌سنس

بازی Darkwood اثری در سبک ترسناک بقامحور با زاویه‌ی دوربین بالا به پایین است که در این سبک کمتر دیده می‌شود. وقایع این بازی مستقل در بلوک شرق رخ می‌دهد که در آن بازیکن برای مدت زمانی نامشخص به دام افتاده است. بازی دارک‌وود دارای چرخه‌ی شب و روز است. گیمرها در طول روز می‌توانند برای جمع‌آوری منابع و آزادسازی مناطق تازه از پناهگاه خارج شوند و در طول شب باید از خود در برابر مزاحمان و هیولاها دفاع کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی ترسناک بقامحور تحسین‌شده‌ی Darkwood برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شده است. این نسخه‌ همچنین برای استفاده از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس به‌روز شد. بازی مستقل دارک‌وود در کنسول نسل ۹ سونی با رزولوشن 4K اجرا می‌شود و از تریگرهای تطبیقی، بازخورد لمسی و جلوه‌های صوتی کنترلر DualSense پشتیبانی می‌کند. امکان انتقال فایل‌های ذخیره از نسخه‌ی PS4 نیز وجود دارد.

بازی Darkwood در ابتدا در سال ۲۰۱۷ در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و سپس در سال ۲۰۱۹ به پلتفرم‌های دیگری نظیر پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ راه یافت.  



منبع

بازی ترسناک مستقل تحسین‌شده‌ی Darkwood در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت و از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس نظیر تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی استفاده می‌کند.