شروع بتا خصوصی بازی The Outlast Trials از امروز


استودیو Red Barrels به مناسبت هالووین، تست بتای خصوصی بازی The Outlast Trials را آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Red Barrels اعلام کرد تست بتای خصوصی را برای بازی ترسناک آینده‌ی خود یعنی The Outlast Trials آغاز کرده است. این نسخه‌ی آزمایشی قرار است به مناسبت هالووین برگزار شود و تا اول نوامبر (۱۰ آبان) امسال در دسترس خواهد بود. بتای خصوصی بازی The Outlast Trials شامل مرحله آغازین که به‌عنوان بخش آموزش توسعه یافت و مرحله Police Station به همراه محتوای اصلی Leland Coyle خواهد بود. همچنین نسخه‌ی بتا دارای لابی درون بازی به نام Sleep Room است که بازیکنان می‌توانند در این بخش به شخصی‌سازی کاراکترها و اتاق‌های خود بپردازند.

فیلیپ مورین، یکی از بنیانگذاران استودیو Red Barrels درباره‌ی برگزاری بتای خصوصی گفت: «ما مشتاقیم که در هالووین امسال به بازیکنان در Murkoff’s Sinyala Facility و The Outlast Trials خوش‌آمد بگوییم. تست بتای خصوصی یک تجربه‌ی بسیار اولیه از آنچه بازیکنان می‌توانند از بازی کامل سال آینده انتظار داشته باشند، خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر بازخورد تجربه‌های این تست هستیم تا به ما در کامل کردن این تجربه‌ی کاملا جدید از Outlast کمک کنند».

سر بریده عروسک در بازی ترسناک The Outlast Trials (سومین قسمت سری بازی اوت لست)

The Outlast Trials یک بازی وحشت بقای کوآپ است که در دوران جنگ سرد اتفاق می‌افتد. بازیکنان در این اثر باید به‌عنوان داوطلب آزمایش‌های شرکت Murkoff به تجربه‌ی بازی بپردازند. به مانند نقشی که بسیاری از شرکت‌های خیالی بزرگ در بازی‌های ویدئویی دارند، Murkoff نیز دست به آزمایش‌های وحشتناکی روی داوطلبان خواهد زد و بازیکنان باید برای زنده ماندن و فرار تلاش کنند. بازی The Outlast Trials هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد و تاکنون تنها برای عرضه روی پلتفرم پی سی تایید شده است.

بخوانید  تلاش برای دفاع از جامعه در اولین پوستر فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع