نشان دادن تفاوت ظاهر ساموئل ال جکسون در تصاویر جدید Secret Invasion

مجله Empire تصاویر جدیدی از سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون منتشر کرده است که ظاهری متفاوت از نیک فیوری دارد.

پیش از این نیز مجله امپایر اطلاعات جدیدی از سریال تهاجم مخفی منتشر کرده بود که بر اساس آن، سریال تهاجم مخفی در 6 قسمت و هر قسمت یک ساعت تولید شد. علاوه بر این، لحن سریال نسبت به سایر آثار اخیر در دنیای سینمایی مارول جدی‌تر است. وقایع سری Secret Invasion در واقع بعد از اتفاقات فیلم کاپیتان مارول شروع می شود و اکنون طومارها روی زمین حضور دارند و در این بین قرار است نیک فیوری با برخی از طومارها مانند اورت راس، ماریا هیل و سایر متحدان همکاری کند. برای خنثی کردن حمله طومارهای مهاجم، از نابودی بشر جلوگیری کنید.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

ساموئل ال جکسون مثل نیک فیوری، بن مندلسون مثل تالوس، کوبی اسمالدرز مانند ماریا هیل، مارتین فریمن مثل اورت راس، دان چیدل در نقش ماشین، اولیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگزلی بن آدایر، کریستوفر مکدونالد، کتی فینران و کیلیان اسکاتاز جمله بازیگرانی هستند که در سریال تهاجم مخفی نقش آفرینی کرده اند. کایل برادستریت او سرپرست تیم نویسندگی و تهیه کننده اجرایی سریال تهاجم مخفی است. همچنین توماس بزوچا و علی سلیم آنها قسمت های مختلفی از سریال تهاجم مخفی را کارگردانی کردند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سری بازی Secret Invasion منتشر شده است. مجله Empire شماره جدید خود را به سری Secret Invasion اختصاص داده است و به همین منظور دو تصویر جلد و دو تصویر جدید از سری جدید دنیای سینمایی مارول منتشر کرده است. تصاویر روی جلد بر روی نیک فیوری و طومارها تمرکز دارند و در یک تصویر می توانید نیک فیوری را با ظاهری متفاوت ببینید و در تصویر دوم طوماری یک سرباز را از میدان نبرد نجات می دهد. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بخوانید  امکان اضافه کردن والتر وایت به بازی MultiVersus

سریال تهاجم مخفی در تاریخ 21 ژوئن (31 ژوئن) از شبکه دیزنی + پخش خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر