نسخه های مختلف مرد عنکبوتی در پوسترهای جدید مرد عنکبوتی 2 نمایش داده شده است

شامیک مور مانند مایلز مورالس، هایلی استاینفلد مانند گوئن استیسی، ژاک جانسون همانطور که پیتر بی پارکر، عیسی راعی به عنوان زن عنکبوتی، دانیل کالویا مثل اسپایدر پانک، کاران سونی به عنوان مرد عنکبوتی هندی، اسکار آیزاک به عنوان مرد عنکبوتی 2099، جیسون شوارتزمن مانند اسپات، برایان تایری هنری مانند جفرسون دیویس، لونا لورین ولز مانند ریو مورالس، گرتا لی در نقش لیلا اندی سمبرگ، راشل دراخ، یورما تاکونی و شی ویگهام آنها از جمله صداپیشه هایی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse ایفای نقش می کنند.

دانلود از آپارات

سونی پیکچرز پوسترهای IMAX و Dolby Cinema فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse را منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که Sony Pictures پوسترهای جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را پس از شروع فروش بلیط منتشر کرده است. یک کلیپ کوتاه از این انیمیشن ابرقهرمانی نیز منتشر شد که مایلز مورالس را در حال فرار نشان می دهد. انیمیشن The Spider-Man: Among the Spider World در تاریخ 12 ژوئن (2 ژوئن) منتشر خواهد شد.

خواکیم دوس سانتوس، قدرت های کمپ و جاستین کی تامپسون آنها کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را بر عهده داشتند و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام فیلمنامه را نوشتند. کریس میلر، امی پاسکالفیل لرد آوی آراد و کریستینا استاینبرگ با آلونزو رووالکابا آنها مسئولیت تولید انیمیشن Spider-Man: Among the Spider-World را بر عهده دارند پیر رمزیکارگردان فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse و آدیتیا سود آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند.

بخوانید  Princess Peach: Showtime در حال حاضر در فروش است - انحصاری Nintendo Switch را با قیمت کمتری دریافت کنید

در خلاصه داستان Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: “مایلز مورالس برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse بازمی گردد و پس از اتحاد مجدد با گوئن استیسی، مرد عنکبوتی خیرخواه بروکلین در کنار جهان قرار می گیرد؛ جایی که یک تیم عنکبوتیان سعی می کند از جهان محافظت کند.اما زمانی که قهرمانان بر سر نحوه مقابله با یک تهدید جدید با هم درگیر می شوند، مایلز مورالس خود را در برابر دیگر عنکبوتیان می بیند و باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند تا عزیزانش را نجات دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر