لیست موبایل Call Of Duty Warzone تا اواخر سال 2023 افزایش می یابد

«تا زمان تأیید، اکثر فروشگاه‌های آنلاین صرفاً مکان‌نماها یا تاریخ‌های تخمینی راه‌اندازی را فهرست می‌کنند. و ما در حال برنامه ریزی برای انتشار جهانی در اواخر امسال هستیم.”

تاریخ انتشار Warzone Mobile در App Store از 15 می 2023 به تاریخ 1 نوامبر 2023 تغییر کرده است.
Activision هنوز تاریخ انتشار جهانی را اعلام نکرده است. pic.twitter.com/g2qNs9IFPh

– CharlieIntel (@charlieINTEL) 9 مه 2023

در حالی که بیانیه اکتیویژن زمان خاصی را تأیید نمی کند، اما بیان می کند که بازی برای عرضه در سال 2023 برنامه ریزی شده است و توسعه طبق برنامه پیش می رود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر حذف تدریجی CoD Mobile به نفع Warzone Mobile، اکتیویژن ادعا کرد که این بازی “برای طولانی مدت” پشتیبانی خواهد شد. در دیگر اخبار Call of Duty، برخی از طرفداران از یک طرح پولی در Call of Duty: Warzone 2 ناامید شده اند، که آنها ادعا می کنند “پرداخت به برد” است.

GameSpot برای بیانیه ای با Activision تماس گرفته و موارد زیر را دریافت کرده است:

به روز رسانی لیست Call of Duty: Warzone Mobile App Store ممکن است نشان دهنده انتشار اواخر سال 2023 باشد. CharlieIntel در توییتر، تاریخ سررسید ذکر شده در فهرست فروشگاه برنامه موبایل CoD Warzone از “برنامه ریزی شده در 15 مه 2023” به “برنامه ریزی شده در 1 نوامبر 2023” تغییر یافته است. همانطور که CharlieIntel اشاره می کند، Activision هنوز تاریخ انتشار رسمی را اعلام نکرده است.