نسخه با کیفیت انیمیشن آرزوی دیزنی کی میاد؟


والت دیزنی سرانجام تاریخ انتشار نسخه دیجیتال و خانگی Wish را تایید و اعلام کرد.

مقاله مرتبط:

انیمیشن Wish ماه گذشته اکران شد و برخلاف انتظار، نقدهای متوسط ​​و کم را از سوی منتقدان و سپس مخاطبان دریافت کرد. اکنون در اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن آرزو مشخص و اعلام شده است. والت دیزنی امروز اعلام کرد که نسخه دیجیتال Wish در 23 ژانویه منتشر خواهد شد. علاوه بر این، نسخه فیزیکی و خانگی این انیمیشن موزیکال شامل بلوری، 4K و DVD نیز قرار است در تاریخ 12 مارس (22 مارس) منتشر شود.

نسخه خانگی انیمیشن آرزو شامل محتوای اضافی مانند صحنه های حذف شده، موزیک ویدیو، فیلم های پشت صحنه تولید انیمیشن و بسیاری موارد دیگر است. انیمیشن آرزو کمی بیش از 209.7 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت که بیش از 62.7 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی و بیش از 147 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی بود. بودجه انیمیشن آرزو بین 175 تا 200 میلیون دلار برآورد شده است.

آشا توسط گروهی از حباب های زیبا در آرزوی دیزنی احاطه شده است

آریانا دبوس، کریس پین، آلن تودیکویکتور گاربر، ناتاشا راثول، ایوان پیترز، آنجلیک کابرال، جان رودینسکی، جنیفر کومیاما، رامی یوسف، نیکو وارگاس، دلا سابا، دی بردلی بیکر و فرانک وکلر از جمله بازیگرانی که در انیمیشن Wish صداپیشه هستند و صداپیشگی انجام داده اند. کریس باک با تجربه کارگردانی انیمیشن تارزان، انیمیشن Surf's Up، انیمیشن Frozen و انیمیشن Frozen 2 کارگردانی انیمیشن Wish را بر عهده داشت و Fawn Wirsanthorn به عنوان دستیار کارگردان به باک در ساخت این انیمیشن موزیکال کمک کرد.

بخوانید  Fort Condor Guide - Final Fantasy 7 Rebirth

Wish داستان آشا را دنبال می کند که آرزوی بسیار قدرتمندی می کند که توسط نیروی کیهانی پاسخ داده می شود که چیزی بیش از یک توپ کوچک از انرژی پایان ناپذیر به نام ستاره نیست. آشا و استار با پادشاه مگنیفکو، حاکم روخاس ملاقات می‌کنند و باید ثابت کنند که چه اتفاقات باورنکردنی می‌تواند رخ دهد وقتی اراده انسان شجاع با جادوی ستاره ترکیب شود و در عین حال جامعه آنها را نجات دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر