مجموعه جعبه برج تاریک استیون کینگ با قیمت عالی در آمازون به فروش می رسد


برج تاریک طولانی ترین و نمادین ترین سریال استیون کینگ است. حماسه فانتزی تاریک از هشت کتاب تشکیل شده است که با The Gunslinger در سال 1982 شروع شد و در نهایت با The Dark Tower در سال 2004 به پایان رسید. این مجموعه تحسین منتقدان را برانگیخت و لشکریان از طرفداران جدیدی را برای نویسنده به ارمغان آورد. بیش از 4700 صفحه، برج تاریک به طرز ماهرانه‌ای ژانرهای فانتزی، علمی تخیلی و وسترن را در هم می‌آمیزد تا داستان آخرین تلاش‌های Roland Deschain تفنگچی برای یافتن برج تاریک را بیان کند.

همانطور که از کینگ انتظار دارید، این یک ماجراجویی کاملاً هیجان انگیز است که هر طرفدار کار او باید آن را بررسی کند. اگر این مجموعه را نخوانده اید (یا فقط می خواهید آن را به کتابخانه خود اضافه کنید)، می توانید آن را بگیرید جعبه 8 کتاب برج تاریک فقط با 87 دلار، تقریبا 50 درصد تخفیف از قیمت فهرست آن.

با کتاب‌ها یک کیف کلکسیونر دریافت می‌کنید تا آنها را در قفسه خود نگه دارید.

برج تاریک از رولند دشاین پیروی می‌کند، یکی از اعضای گروه جوانمردانه اسلحه‌بازان. دنیای او با پیشرفت های جادویی و تکنولوژیکی و همچنین با ویژگی های غرب وحشی مرتبط است. رولند در سفری است تا برج تاریک را پیدا کند – مکانی که اعتقاد بر این است که جهان ها را به یکدیگر متصل می کند – و مرد سیاهپوش (رندال فلگ) را خنثی می کند.

دلایل رولند برای ردیابی برج تاریک کمی مبهم است، اما همانطور که در سری هشت کتاب حماسی کار می‌کنید، نیت واقعی او فاش می‌شود – و متوجه ارتباط‌های زیادی با دیگر رمان‌های استیون کینگ خواهید شد.

کینگ عادت مکرر داشت که شخصیت‌ها و مکان‌های خود را در رمان‌های به ظاهر نامرتبط در کتاب‌شناسی گسترده‌اش قرار دهد. در مورد رندال فلگ، او را نیز در آن خواهید یافت غرفه— مسلما بهترین رمان کینگ —چشمان اژدهاو جعبه دکمه گوندی سه گانه، که با همکاری ریچارد چیزمار نوشته است. تمامی این رمان های کینگ با قیمت های عالی در آمازون نیز موجود است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر