مارکیپلیر نقش اصلی و صندلی کارگردانی در فیلم ترسناک اقتباسی Iron Lung را بر عهده می گیرد



یوتیوبر مارکیپلیر وارد تولید فیلم ترسناک آینده‌اش Iron Lung بر اساس فیلمنامه خودش شده است. ضرب الاجل اولین کسی بود که گزارش داد

این فیلم در آستین، تگزاس فیلمبرداری می شود و مارکیپلیر این پروژه را خود تامین مالی می کند. بر اساس بازی ترسناک زیرآبی دیوید شیمانسکی در سال 2022 با همین نام، جزئیات داستان به شدت پنهان شده است. مارکیپلیر نیز به همراه ویل هاید و جف گوئررو کارگردانی و تهیه کننده این پروژه را بر عهده دارد. کارولین رز کاپلان (The Plot Against America) در کنار مارکیپلیر اجرا خواهد کرد.

Iron Lung در آینده‌ای دور و پس از آن که Quiet Rapture تمام سیارات و ستاره‌های قابل سکونت در جهان را از بین برد و تنها ایستگاه‌های فضایی و کشتی‌های ستاره‌ای را به‌عنوان بقایای حیات شناخته‌شده باقی گذاشت، اتفاق می‌افتد. یک اکسپدیشن به AT-5، یک ماه متروک با اقیانوسی از خون، برای جستجوی منابع طبیعی فرستاده می شود. بازیکن، در یک زیردریایی کوچک به نام “ریه آهن”، خواندن منابع را تایید می کند در حالی که با اشیاء عجیب و غریب روبرو می شود و با چالش هایی مانند کاهش اکسیژن، آسیب فشار و آتش سوزی روبرو می شود.

مارکیپلیر در پلتفرم‌های دیجیتال خود، از جمله کانال یوتیوب خود، که بیش از یک دهه پیش در آن به شهرت رسید، دنبال‌کنندگان آنلاین قابل توجهی دارد. او میزبان دو پادکست در Spotify است: Distractible with Wade Barnes و Bob Muyskens و Go! تیم ورزشی مورد علاقه من با تایلر شید. مجموعه‌های Markiplier شامل مجموعه‌های اصلی YouTube در فضا با Markiplier و A Heist with Markiplier است. مارکیپلیر در کانال یوتیوب خود برای تفسیر گیم پلی Let’s Play خود که بر ژانرهای ترسناک بقا و اکشن تمرکز داشت، مورد تحسین قرار گرفت.

بخوانید  پیش‌سفارش Tekken 8 – پاداش‌های انحصاری را در آمازون و Best Buy دریافت کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر