لپ تاپ ویندوزی Asus ROG Ally در حال حاضر در Best Buy فقط 400 دلار قیمت دارد


انجام بازی‌های ویدیویی در حال حرکت زمانی در حوزه نینتندو و سونی بود، اما طی چند سال گذشته پلتفرم رایانه‌های شخصی به بازار موبایل منتقل شده است. یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در این فضا، Asus ROG Ally، در حال حاضر با کمترین قیمت خود به فروش می‌رسد، زیرا می‌توانید از تخفیف 33 درصدی برای این دستگاه بازی جذاب و قابل حمل برخوردار شوید. موجود در بهترین خرید، Asus ROG Ally Z1 از 600 دلار به تنها 400 دلار کاهش یافت. ما تعجب نخواهیم کرد که ببینیم این معامله به فروش می رسد – این یک معامله بسیار دیوانه کننده است که به راحتی بهترین ارزش را در مورد دستگاه های بازی ویندوز ارائه می دهد.

این مدل پایه ROG Ally است، اما هنوز هم قدرت زیادی در زیر کاپوت خود دارد. شما یک دستگاه با صفحه نمایش 1080p واضح، پردازنده Ryzen Z1 AMD، 16 گیگابایت رم LPDDR5 6400 و 512 گیگابایت حافظه داخلی NVMe SSD دریافت می کنید. اگر فضای کافی ندارید، همچنان می توانید از کارت microSD برای ارتقاء سریع و ارزان فضای ذخیره سازی.

Asus ROG Ally Z1
Asus ROG Ally Z1

چیزی که ROG Ally را از Steam Deck متمایز می کند این است که ویندوز 11 را اجرا می کند و به شما امکان می دهد تقریباً هر بازی رایانه شخصی موجود در مجموعه خود را از طیف گسترده ای از فروشگاه ها بازی کنید. این شامل Steam، Epic Games Store، GOG، Prime Gaming، Itch و موارد دیگر است. بهتر از این، می‌توانید برنامه Xbox را در ROG Ally اجرا کنید، بنابراین اگر یک برنامه دارید اشتراک Game Pass، یک کتابخانه عظیم از بازی ها را دریافت می کنید که می توانید در جاده ها با خود ببرید. مجموعه‌ای استاندارد از ورودی‌ها روی پوسته سفید، پدال‌های راحت در پشت، و شارژ قابل حمل از طریق USB-C وجود دارد.

بخوانید  فقط اولین تجربه بازی Up سخت ترین بازی امروز

از نظر قدرت، Z1 استاندارد یک مدعی محکم در وزن متوسط ​​برای قهرمان سنگین وزن است که Z1 Extreme است. به راحتی می‌تواند جدیدترین بازی‌های مستقل و بسیاری از عناوین قدیمی‌تر AAA را بازی کند، اما بازی‌های سخت‌تر و جدیدتر برای اجرا به برخی امتیازات گرافیکی نیاز دارند. در مقایسه، مدل Z1 Extreme – که با 100 دلار تخفیف به فروش می رسد– جایگزین بسیار قدرتمندتری ارائه می دهد. دارای هشت هسته پردازنده Zen 4 (Z1 دارای شش هسته) و یک پردازنده گرافیکی بهتر است که به بازی های مدرن اجازه می دهد تا به زیبایی با کیفیت 1080p اجرا شوند.

اگر انتظارات خود را کم کنید، مدل پایه Z1 یک کنسول بازی کامپیوتر قابل حمل عالی نیست، اما اگر وفاداری گرافیکی برای شما در اولویت است، مدل فوق العاده Z1 را می خواهید. گفتنی است، با توجه به قیمت، اگر یک رایانه شخصی ویندوزی قابل حمل می خواهید، واقعا نمی توانید Z1 400 دلاری را شکست دهید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر