نیکلاس هولت برای بازی در نقش لکس لوتر در Superman Legacy با هدف تبدیل شدن به شروری که هرگز فراموش نخواهید کرد



شایعات درست بودند: نیکلاس هولت در فیلم ابرقهرمانی آینده سوپرمن میراث ساخته جیمز گان، نقش لکس لوتر را بازی خواهد کرد.

انتشار در اینستاگرامگان این خبر را تایید کرد که پس از هفته ها گمانه زنی صورت گرفت. گان گفت: “با وجود اینکه ما در مورد آن صحبت می کردیم، تا چند روز پیش نهایی نشد…” گان عکسی از خود و هولت به اشتراک گذاشت و افزود که او و هولت اخیراً شام خورده اند و درباره آنچه که می توانند انجام دهند صحبت کرده اند. به “لکسی بسازید که با هر چیزی که قبلا دیده اید متفاوت باشد و هرگز فراموش نخواهید کرد.”

هولت که در نقش هنک/جانور در سریال مردان ایکس نیز ایفای نقش کرد، به گروهی می‌پیوندد که دیوید کورنزوت در نقش سوپرمن و ریچل برازناهان در نقش لویس لین حضور دارند. گان نویسندگی و کارگردانی را بر عهده دارد.

گفته می‌شود که هولت قبل از اینکه Corenswet در نهایت برنده شود، برای بازی در نقش سوپرمن حضور داشت. از دیگر بازیگرانی که در این سال ها نقش لکس لوتور را بازی کرده اند می توان به جسی آیزنبرگ، کوین اسپیسی و جیانکارلو اسپوزیتو اشاره کرد.

اطلاعات زیادی در مورد داستان Superman Legacy در دست نیست. با این حال، می دانیم که این فیلم در 11 جولای 2025 اکران خواهد شد.

فیلم بزرگ بعدی دی سی Aquaman and the Lost Kingdom است که اواخر این ماه در سینماها اکران می شود. با نگاهی به سال 2024، یکی از بزرگترین فیلم های دی سی دنباله جوکر با بازی خواکین فینیکس و لیدی گاگا است.

بخوانید  The Awesome Lego Optimus Prime Is On Sale For A Stellar Price

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر