لباس کمیک مارول به بازی انتقام جویان مارول اضافه شد


کریستال داینامیکس اعلام کرد که امروز یک لباس جدید با الهام از کتاب های مصور به Avengers مارول اضافه خواهد شد.

اگرچه هنوز ابهامات زیادی در مورد ادامه حمایت از انتقام جویان مارول وجود دارد، استودیوی کریستال داینامیکس همچنان به افزودن محتوای جدید به صورت مداوم از جمله لباس برای قهرمانان بازی ادامه می دهد.در طراحی بسیاری از این لباس ها، تیم سازنده مستقیماً بر عهده داشت. با الهام از کمیک های دنیای مارول و از این طریق سازندگان سعی کردند ظاهری منحصر به فرد به شخصیت های انتقام جویان مارول ببخشند.

به گفته کریستال داینامیکس، یک لباس جدید دیگر که از کمیک های مارول الهام گرفته شده است، به زودی به بازی اضافه خواهد شد. 33 در سال 2012. با نگاهی به تصویر منتشر شده از این لباس می توان Hawkeye را یک شاهین واقعی تصور کرد.

لباس Werehawk از Hawkeye در Marvel's Avengers

کریستال داینامیکس اعلام کرده است که این لباس هنوز به بازی اضافه نشده و از امروز در دسترس خواهد بود. کمیک Secret Avengers شماره 33 توسط ریک ریمندر نوشته شده و نقشه های آن موجود است اندی کوهن بوده است. کوهن احتمالاً کسی است که این نسخه از Hawkeye را به همراه سایر Earth-666 Avengers طراحی کرده است.

طراحی کمیک شامل برداشت های هیولایی از انتقام جویان بود، جایی که آنها یک نسخه مومیایی شده از ثور و یک ظاهر واقعی عنکبوت سیاه بیوه را برای Black Widow طراحی کردند. باید دید آیا کریستال داینامیکس این پوسته های منحصر به فرد را به انتقام جویان مارول اضافه خواهد کرد یا خیر. با این حال، طراحی این لباس جدید برای Hawkeye ممکن است این مسیر را هموارتر کند.

بخوانید  مراقبت از پوست در هوای آلوده؛ روش های ساده، موثر و کم هزینه

لباس‌های جایگزین مدت‌هاست که جزء اصلی سفارشی‌سازی بازی‌های ابرقهرمانی بوده‌اند و طرفداران همیشه منتظرند ببینند تیم توسعه‌دهنده چه لباس‌هایی را به بازی اضافه خواهد کرد.شخصیت‌هایی مانند Hawkeye برای دهه‌ها در کمیک‌ها حضور داشته‌اند. با این حال، انتشار این لباس ها در بازی های ویدیویی ممکن است آنها را به خواندن کمیک علاقه مند کند.

نظر شما در مورد این لباس جدید برای Avengers مارول چیست؟ می توانید آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر