انتشار جزییات اولین پلان های جدول فیلمبرداری فصل دوم سریال خانم مارول


گزارشی که اخیراً از Murphy’s Multiverse Media منتشر شده است، جزئیات طرح‌های جدیدی را برای خانم مارول از دیزنی برای جذب طرفداران ارائه می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که جزئیات جدیدی از برنامه فیلمبرداری اولیه خانم مارول فاش شده است. طبق گزارش رسانه ای از مورفی مولتیورس، این سریال از شبکه دیزنی پلاس قرار بود از ابتدا شامل چندین فصل باشد و تقریباً به طور همزمان فیلمبرداری شد.

همانطور که Murphy’s Multiverse گزارش می دهد، شرکت دیزنی پس از فیلمبرداری فصل اول سریال خانم مارول، بلافاصله در فیلم The Marvels، دنباله کاپیتان مارول و فصل دوم خانم مارول، بازیگر نقش کامالا خان را انتخاب کرد. با این حال، پس از انتخاب ایمان والانی خبری از فیلمبرداری فصل دوم برای ایفای نقش کمالا خان نشد.

کمپانی دیزنی هنوز درباره تولید و زمان پخش فصل دوم سریال خانم صحبتی نکرده است. مارول اشاره ای نکرد. البته بازیگران و تیم سازنده فصل اول مشخص می کنند که فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد. اگرچه هنوز خبری از فصل دوم این سریال ابرقهرمانی نیست، اما برنامه های دیزنی تقریباً محقق شده و ایمان ولانی پس از ایفای نقش در فصل اول سریال خانم مارول، قرار است در سریال The Marvels به کارگردانی مارول بازی کند. نیا داکوستا رفت

بر اساس این گزارش، ایمان ولانی نه تنها در هر دوی این پروژه ها ایفای نقش می کند، بلکه ظاهراً در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول نقشی «محور و مهم» خواهد داشت. این احتمالاً به دلیل ارتباط این بازیگر با دنیای چندگانه است که مارول در کارهای بعدی بیشتر به بررسی آن خواهد پرداخت.

بخوانید  تمدید انیمیشن هارلی کویین برای فصل چهارم

بری لارسون، این بازیگر برنده اسکار دوباره نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول را در فیلم The Marvels بازی خواهد کرد که آخرین بار در تیتراژ پایانی فیلم Ms. Marvel Has Been دیده شده است. تئونا پاریسبازیگر سریال WandaVision در نقش مونیکا رمبو ساموئل ال. جکسونبازیگر سریال Secret Invasion نقش نیک فیوری و ایمان ولانی نقش کامالا خان/خانم مارول را در دنباله کاپیتان مارول بازی خواهند کرد.