طرفداران فورتنایت نسبت به زمانی که بازی به وضوح بدتر بود، نوستالژیک هستند

علی‌رغم این واقعیت، حتی اکنون آن فارغ‌التحصیلان فورتنایت – که بسیاری از آنها در فورتنایت بزرگ شده‌اند – در نقشه‌های فصل 1، نوستالژی سنج خود را به عدد 11 می‌رسانند. من متوجه شدم. این افراد مدت‌هاست که در این اکوسیستم مملو از FOMO گرفتار شده‌اند، و همزمان یک پا بیرون می‌روند و پای دیگر همچنان روزانه وارد سیستم می‌شوند تا Save The World V-Bucks را جمع‌آوری کنند. برای برخی، آنها تقریباً بالاتر از Fortnite هستند، اما آنها معتاد هستند که زمان (و پول) زیادی برای آن سرمایه گذاری کرده اند. آنها امیدوارند که این کارت های OG آنها را به آنجا برگرداند.

برای برخی افراد، شاید نه. صحبت های زیادی در میان کهنه سربازان Fortnite در مورد اینکه چگونه می توانند در نهایت نسخه قدیمی و خوب بتل رویال را بازی کنند، از قبل از آلوده شدن آن به … همه چیزهایی که فکر می کنند فورتنایت را در طول سال ها خراب کرده است، وجود داشته است. حالت نوستالژی آنها کاملا درگیر است.

Fortnite امروز در Unreal Engine 5 شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، اما برخی از بازیکنان عمداً به زمانی برمی‌گردند که بسیار بدتر به نظر می‌رسید.
Fortnite امروز در Unreal Engine 5 شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، اما برخی از بازیکنان عمداً به زمانی برمی‌گردند که بسیار بدتر به نظر می‌رسید.

من بازی Fortnite را فقط در طول فصل 2 شروع کردم، بنابراین از داشتن فرصتی برای تجربه دست اول آنچه که فقط در ویدیوهای YouTube می توانستم ببینم قدردانی می کنم. اما برای من، اینجاست که سرگرمی به پایان می رسد – نسخه Battle Royale Chapter 1 Fortnite بدتر از نسخه ای که اکنون داریم بازی می کند، در نقشه ای بسیار بدتر از نقشه ای که اکنون داریم، و این نقشه ها در واقع تجربه بازی را بازسازی نمی کنند. بازی Fortnite در آن روز به این دلیل بود که هیچ یک از سلاح‌ها به همان شکلی که در آن زمان کار می‌کردند کار نمی‌کردند. اما اشکالی ندارد. این عکس‌برداری‌های مجدد از فصل 1 بیشتر یک انحراف سرگرم‌کننده است تا تلاشی واقعی برای جایگزینی نسخه فعلی بتل رویال، اینطور نیست؟

بخوانید  عرضه بازی The Callisto Protocol در کشور ژاپن لغو شد

قانون؟

در حالی که ما منتظر رسیدن آن آینده هستیم، شهر در مورد دو تلاش برای استفاده از UEFN برای بازسازی جزیره بتل رویال Fortnite همانطور که در فصل 1 فصل 3 وجود داشت، در دوره جدیدی از Fortnite قدیمی صحبت می کند. این دوره جدید هرگز اتفاق نخواهد افتاد، زیرا بازی از هر نظر بدتر بود و به هر حال نمی توان آن را به طور کامل بازیابی کرد.

چون واقعاً نمی‌توانید دوباره جوان شوید – فقط می‌توانید سعی کنید خودتان را گول بزنید و فکر کنید که هستید. و این نقشه های فصل 1 چیزی نیست جز اجمالی اجمالی سرگرم کننده از گذشته برای لذت بردن در حالی که Epic به اختراع دائمی آینده ادامه می دهد.

آنها همچنین نمی توانند گیم پلی بازی را به حالت قبل برگردانند. تعادل هر سلاح متفاوت از آنچه بود، است. مکانیک ساختمان در حال حاضر بسیار پیشرفته تر و سریعتر از ابتدای فصل 1 است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اولین مورد از این نقشه‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل، Atlas OG Battle Royale از Atlas Creative، زمانی که همراه با اولین نسخه Creative 2.0 به نمایش درآمد، یک آشفتگی فاجعه آمیز بود – اگرچه افراد اطلس اکنون نقشه را به خوبی تثبیت کرده‌اند. نسخه دوم، Reboot Royale، چند روز بعد راه اندازی شد و بسیار زیباتر به نظر می رسد، اما قربانی های قابل توجهی برای حفظ نقشه در زیر محدودیت حافظه انجام شد. اما اینها اولین تلاش‌ها برای ایجاد نقشه‌هایی در این مقیاس در Fortnite Creative هستند، بنابراین مقداری جاک قابل انتظار است.

بخوانید  Destiny 2 Season Of The Seraph: هفته پنجم راهنمای چالش های فصل

ویرایشگر Unreal Fortnite بالاخره آمد. و در حالی که با گذشت زمان، فورتنایت را به چیزی فراتر از فورتنایتی که امروز می شناسیم تبدیل می کند، هیچ چیز واقعاً تغییر نکرده است. همین الان. اگر صادق باشیم، Early Creative 2.0 فقط یک نسخه زیباتر از Creative 1.0 است. آینده بسیار هیجان انگیز است، اما مدتی طول می کشد تا مردم به طور کامل از UEFN بهره مند شوند.

اما، همانطور که همیشه در مورد نوستالژی صدق می‌کند، چیزی که این افراد واقعاً در سطح عمیق‌تری می‌خواهند این است که در زمان به فصل اول سفر کنند و برای اولین بار آن را دوباره تجربه کنند. و این هرگز اتفاق نخواهد افتاد. یک بازآفرینی فیزیکی جزئی هک شده از یک نقشه باستانی ممکن است آن حالات گذشته را برای مدتی بازگرداند، اما زودتر از بین می‌روند.

و بنابراین سعی کنید، هیچ نسخه ای از این وجود ندارد که در آن Atlas یا Reboot Royale قادر به بازسازی آن احساس در Fortnite Chapter 1 به صورت واقعی باشند. اما حتی اگر این کار را انجام دهند، آیا این اتفاق خوبی خواهد بود؟ همانطور که در مورد اکثر بازی‌های زنده وجود دارد، Fortnite نیز موفق شده است تن بهبود کیفیت زندگی در طول سال ها که تجربه اولیه او را بسیار لذت بخش تر می کند. در حالی که این افراد می‌توانند، مثلاً، سرعت، سر خوردن، و پوشیدن را روی نقشه‌های OG خود غیرفعال کنند، پس از یک سال حضور در بازی، رها کردن این ویژگی‌ها بسیار سخت است.

من شک دارم که کسی نقشه های جدید در فصل 1 را به عنوان تهدیدی واقعی برای برتری حالت های اصلی بتل رویال Fortnite ببیند – آنها به اندازه کافی خوب کنار هم قرار نگرفته اند، همانطور که حتی محدودیت سازان جدید دارای حافظه بسیار بالاتر با UEFN هستند. این برای ایجاد یک بازسازی واقعی و کامل 1:1 از هر جزیره فورتنایت کافی نیست. یا حداقل هنوز نفهمیده اند چگونه.

بخوانید  500: خطای سرور داخلی
تحریریه مجله بازی یک گیمر