گزارش شده که مایک فلانگان فیلم Clayface را برای دی سی عرضه کرده است، می گوید اخبار «احتماعی» است

منابع Deadline همچنین گزارش دادند که Clayface، که معمولاً یک ابرشرور است، اگر فیلم با چراغ سبز روشن می شد، پسر خوبی خواهد بود. با این حال، هنوز خبری در مورد چراغ سبز یا بدون چراغ نیست. بر اساس گزارش اولیه تاکنون هیچ پیشنهاد و معامله ای وجود ندارد.

این اولین بار نیست که شرور گل آلود در کنار خیر می جنگد. شرور دهه‌ها پیر بتمن به شوالیه تاریکی و خانواده خفاش‌اش در اجرای کمیک‌های کارآگاهی جیمز تینیون چهارم در اولین سال رویداد تولد دوباره آنها پیوست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



در ژانویه، جیمز گان، رئیس استودیو دی سی توضیح داد که در آینده دو نوع فیلم دی سی وجود خواهد داشت. یکی DC Universe با فیلم هایی مانند Superman Legacy و Batman: The Brave and the Bold است. دیگری، Elseworlds از دی سی است که فیلم انفرادی جوکر و دنباله آینده و همچنین بتمن ساخته مت ریوز را نمایش می دهد. شما فکر می کنید یک فیلم Clayface در این فیلم به پایان می رسد. با این حال، فلانگان آن را به عنوان بخشی از فصل 1 دنیای دی سی، که به درستی خدایان و هیولاها نامیده می شود، معرفی کرد.

این کارگردان گفت: اخبار امروز کاملاً حدس و گمان است. توییت کرد. “وقتی یا اگر چنین چیزی واقعی شد، قول می دهم به شما بچه ها بگویم.”

بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 - How To Complete Armory Unlocks Fast

مایک فلانگان، نویسنده و کارگردان ترسناک و شریکش در فیلم Intrepid Pictures، تروور میسی، با دی سی جیمز گان و پیتر سافران به گفتگو نشستند و یک فیلم انفرادی Clayface را برای استودیو دی سی ساختند. ضرب الاجل گزارش ها. با این حال، فلانگان در توییتر آمد و به این شایعات پاسخ داد و گفت که آنها حدس و گمان هستند.