شایعه: نام Call of Duty بعدی Modern Warfare 3 خواهد بود

اگرچه قبلاً گزارش شده بود که Call of Duty امسال دنباله مستقیم Modern Warfare 2 نخواهد بود، گزارش جدید اطلاعات جدیدی را به همراه دارد. اخیرا تام هندرسون Insider Gaming ادعا کرد که Call of Duty: Modern Warfare 3 امسال علاوه بر کمپین تک نفره و چند نفره، حالت زامبی نیز خواهد داشت.

گزارش جدید هندرسون نشان می دهد که نسخه بعدی Call of Duty، Call of Duty: Modern Warfare 3 خواهد بود.

اکتیویژن هنوز اطلاعات روشنی در مورد عرضه سری کالاف دیوتی در سال 2023 ارائه نکرده است. با این حال، طرفداران از طریق گزارش ها و شایعات مختلف در چند هفته گذشته جزئیاتی در مورد انتشار آینده دریافت کردند. بر اساس گزارش ها، Call of Duty امسال دنباله ای بر Modern Warfare 2 در سال 2022 خواهد بود. این بازی توسط استودیو Sledgehammer Games در حال ساخت است و دو تیم Infinity Ward و Tri-Arc در تولید آن کمک می کنند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به گفته هندرسون، حالت زامبی Modern Warfare 3 اساساً نسخه 2.0 حالت Outbreak است. بنابراین، اکتیویژن هنوز تصمیم نگرفته است که این حالت را به عنوان بخشی از بازی ارائه کند یا به صورت مستقل و رایگان در اختیار عموم قرار دهد. در همین راستا، گزارش های قبلی مدعی شده بودند که بازی مستقل Call of Duty: Zombies در دست ساخت است.

علاوه بر این، هندرسون در گزارش جدید خود توضیح داد که Modern Warfare 3 در فصل اول یک نقشه بتل رویال جدید برای Call of Duty: Warzone 2 خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، این نقشه بر اساس Las Almas، یک مکان کمپین Modern Warfare 2 در حال توسعه است و در حال حاضر برای انتشار در اوایل دسامبر برنامه ریزی شده است. طبق گزارش قبلی هندرسون، تریلر Modern Warfare 3 قرار است در ماه نوامبر منتشر شود و چندین نسخه بتا خواهد داشت. نسخه هایی که حدود یک ماه قبل از انتشار برای بازیکنان در دسترس هستند. گفته می شود این شوتر اول شخص در ماه آگوست رونمایی خواهد شد.

بخوانید  بزرگترین بازی های منتشر شده در دسامبر 2023
تحریریه مجله بازی یک گیمر