شارپ ساخت صفحه نمایش LCD برای کنسول بازی جدید را تایید کرد

اخیرا، شارپ در گزارش درآمد سه ماهه اخیر خود تایید کرده است که یک پنل LCD جدید تولید خواهد کرد. برای یک کنسول جدید که در آینده منتشر می شود. البته شرکت شارپ طبیعتا نام این کنسول را اعلام نکرد. رابرت وومدیرعامل شارپ گفت: نمی‌توانم درباره جزئیات مشتری خاص اظهار نظر کنم، اما می‌توانم بگویم که برای این کنسول بازی جدید در مرحله تحقیق و توسعه شرکت کرده‌ایم.

کنسول نینتندو سوییچ وارد هفتمین سال تولید خود شده و بیش از 125 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است. با این حال، نینتندو در جلسه گزارش مالی اخیر خود تأیید کرد که فروش سخت افزار این پلتفرم رو به کاهش بوده و پیش بینی های فروش آن برای سال جاری کاهش یافته است. با توجه به این موارد، بسیاری از طرفداران نینتندو سوییچ می خواهند بیشتر در مورد کنسول جدید نینتندو بدانند. اگرچه برخی گزارش ها و شایعات به جانشین نینتندو سوییچ و تولید آن اشاره می کند، اما هنوز هیچ خبر رسمی در مورد آن منتشر نشده است.

با توجه به عدم پاسخگویی نینتندو و شارپ به این گزارش، این احتمال وجود دارد که گزارش منتشر شده مربوط به کنسول دیگری غیر از جانشین نینتندو سوییچ باشد. اخیراً شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه سونی در حال توسعه یک پلتفرم بازی قابل حمل پلی استیشن است که بر اساس بازی از راه دور کار می کند و به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد. در این شایعه به احتمال عرضه این کنسول قابل حمل در ماه نوامبر اشاره شده بود.

بخوانید  ارزش بازار انویدیا به یک تریلیون دلار رسیده است

مدیر عامل شارپ تایید کرد که صفحه نمایش LCD در حال حاضر در حال توسعه یک کنسول بازی جدید است.

در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کرد نینتندو در حال مذاکره با تامین‌کنندگان قطعات برای شروع تولید جایگزینی برای نینتندو سوییچ است. اخیراً گزارش شده است که توسعه کنسول جدید نینتندو پیشرفت خوبی داشته است، اما توسعه دهنده ژاپنی قصد ندارد آن را تا بهار 2024 عرضه کند. شارپ سابقه همکاری با نینتندو برای تهیه قطعات برای کنسول های خاص از جمله Nintendo Switch را دارد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.