زمان انتشار بسته توسعه Elden Ring لو رفت


تاریخ انتشار بسته الحاقی Shadow of the Erdtree از Elden Ring احتمالا مشخص شده است.

در حالی که تمام توجه گیمرها در حال حاضر بر روی Baldur’s Gate 3، بهترین بازی 2023 متمرکز شده است، برخی از بازیکنان منتظر اطلاعاتی در مورد اولین بسته الحاقی Elden Ring هستند که در جریان The Game Awards منتشر می شود. با این حال، جزئیات بسته الحاقی Shadow of The Erdtree هنوز در دسترس طرفداران قرار نگرفته است.

ظاهرا بسته الحاقی Elden Ring در دومین سالگرد عرضه بازی منتشر خواهد شد.

اکنون تصاویری از کنفرانس مربوط به همکاری Elden Ring و Thrustmaster سازنده معروف جوی استیک و گیم پد در اینترنت به بیرون درز کرده است که اطلاعاتی از بسته های الحاقی بازی را فاش می کند.بر اساس این اطلاعات، توسعه بازی Shadow بسته الحاقی Erdtree به خوبی پیش می رود، اما برای تجربه آن باید کمی صبر کنید.

به نظر می رسد که بسته الحاقی Shadow of the Earthtree در دومین سالگرد Elden Ring در فوریه 2024 منتشر می شود و Thrustmaster نیز کنترلرهای جدید ایکس باکس را بر اساس بازی تحسین شده در آن زمان منتشر خواهد کرد. توسعه دهندگان احتمالا همزمان با انتشار این بسته الحاقی، نسخه فیزیکی جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار خواهند داد که شامل بازی اصلی و اولین بسته الحاقی می شود.

طبق گفته Lorfet، Thrustmaster دو کنترلر دیگر با طراحی Elden Ring دارد که در سال 2025 راه اندازی خواهد شد. بنابراین شاید بسته الحاقی دیگری در دست کار باشد و امسال در دسترس باشد.

پشتیبانی استودیو Framsoft از Elden Ring با انتشار Armored Core VI: Fires of Rubicon مدتی پیش ادامه دارد و همچنین در حال توسعه چندین پروژه دیگر است. بازی Elden Ring در حال حاضر بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. ایکس باکس سری اس را می توان تجربه کرد.

بخوانید  تلاش سازندگان God of War Ragnarok برای جلوگیری از قرارگیری بازیکن‌ها در معرض اسپویل‌ها
تحریریه مجله بازی یک گیمر