راه اندازی یک استودیوی جدید توسط کارگردان Cyberpunk 2077

اعضای ویرجین استودیو (کارمندان سابق پروژه Red CD) 2

استودیوی بلنک اکنون 10 عضو دارد. اما آنها می خواهند تیم خود را به 60 نفر افزایش دهند تا روند توسعه پروژه اعلام نشده را پیش ببرند.

Mateusz Kennik سال گذشته پس از 15 سال پروژه سی دی را ترک کرد. او در سال 2006 به شرکت بازی پیوست و در ابتدا روی طراحی The Witcher و پورت کنسول لغو شده The Witcher: Rise of the White Wolf کار می کرد. سپس او طراح اصلی بازی Witcher 2 بود. از سال 2013 تا 2016 او همچنین کارگردان بازی Cyberpunk 2077 بود و در نهایت مدیر طراحی استودیو شد.

کنیک در مورد این استودیو گفت: «ما مفتخریم که Blank را رونمایی کرده و تیم شگفت انگیز خود را گسترش می دهیم. پس از سال‌ها کار در صنعتی که هر روز محافظه‌کارانه‌تر می‌شود، ما آماده ساختن پروژه‌های جسورانه و تأثیرگذار هستیم که خلاقیت و ارزش‌های منحصربه‌فرد ما را به اشتراک بگذارند.»

وی افزود: “در جایی که صنعت دیکتاتوری خلاق را برجسته می کند، ما می خواهیم مالکیت را به تیم واگذار کنیم.” در حالی که صنعت متکی به فرهنگ سختی (اضافه کاری بیش از حد) است، ما تعادل کار و زندگی را در اولویت قرار می دهیم. در جایی که صنعت می گوید بزرگتر بهتر است، ما روی بازی های صیقلی تمرکز می کنیم. با توجه به احساس، داستان و ساخت».

کارگردان Cyberpunk 2077 و چند عضو سابق استودیو CD Projekt یک استودیوی جدید به نام Blank تاسیس کرده اند.

اعضای استودیو خالی (کارمندان سابق Red CD Project)

Mateusz Kennikکارگردان Cyberpunk 2077 و یکی از کارگردانان The Witcher 3: Wild Hunt در کنار یدرژی مروز و مارسین جفیموتهیه کنندگان اجرایی The Witcher و Cyberpunk استودیوی جدیدی به نام Blank را در ورشو، لهستان راه اندازی کرده اند.

بخوانید  Helldivers 2 Update Biggest Changes

جفیمو، یکی از بنیانگذاران و تهیه کننده اجرایی استودیو، می گوید: «فلسفه توسعه بازی ما از داستان ها و تجربیات خودمان سرچشمه می گیرد. با Blank می خواهیم فضایی ایجاد کنیم که در آن به تاریخ خود افتخار کنیم. همانطور که خلاقانه با هم همکاری می کنیم، می خواهیم بازیگوش باشیم و برای الهامات جدید باز باشیم. ما یک پروژه جدید و نوپا راه اندازی کرده ایم که نمی توانیم منتظر بمانیم تا با بازیکنان به اشتراک بگذاریم و با اعضای جدید بسازیم.

این دومین استودیو بزرگی است که توسط مدیران سابق CD Project تأسیس شده است. Rebel Wolves اولین استودیو در لهستان بود که کنراد تومسکویچکارگردان The Witcher 3 و مدیر تولید و دومین کارگردان Cyberpunk 2077 آن را تأسیس کرده بودند.

بنیانگذاران Blank تیمی از طراحان با تجربه را گرد هم آورده اند: میشل دوبرولسکی از CD Project، او رهبر طراحی است. آرتور گانزینیک از پروژه سی دی و استودیو 11 بیت کارگردان روایت و ژرژ پریسبیس او مدیر هنری Blank است و مدت طولانی در استودیوهای Division 48 و Artificer کار کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر