رابطه جوکر و هارلی کوین در عکس جدید جوکر 2

تاد فیلیپس کارگردان جوکر در حال ساخت فیلم Joker: Madness for Two است. خواکین فینیکس به عنوان شخصیت شرور دی سی بازخواهد گشت و لیدی گاگا خواننده برنده گرمی در نقش هارلی کوین ظاهر خواهد شد. در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد خط داستانی فیلم Joker 2 وجود ندارد، اما طبق گزارش ها، با اثری موزیکال روبرو خواهیم بود که در Arkham Asylum اتفاق می افتد.

تاد فیلیپس روز ولنتاین را با انتشار تصویری جدید از Joker: Folie à Deux جشن گرفت که در آن ظاهر هارلی کویین لیدی گاگا به چشم می خورد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم تاد فیلیپس به مناسبت روز ولنتاین اولین تصویر از Lady Gaga در Joker: Folie à Deux منتشر شده است. این تصویر که در صفحه اینستاگرام کارگردان جوکر 2 قابل مشاهده است، ظاهر هارلی کوین، دستیار و معشوقه نابغه جوکر را نشان می دهد. فیلم جوکر 2 با بازیگری خواکین فینیکس در 13 مهر 1403 (4 اکتبر 2024) روی پرده بزرگ خواهد بود.

پس از انتشار در سال 2019، جوکر مورد تحسین منتقدان و موفقیت تجاری قرار گرفت. این فیلم با فروش بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم بزرگسال در تمام دوران تبدیل شد. فیلم جوکر اولین فیلم میلیارد دلاری با رتبه R است این فیلم توانست جوایز بسیاری از جمله دو جایزه اسکار و دو گلدن گلوب در رده بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی را به خود اختصاص دهد.



واکین فینیکس، برنده جایزه اسکار برای جوکر، لیدی گاگا، بازیگر فیلم A Star Is Born، زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 کاترین کنربازیگر فیلم Being John Malkovich برندان گلیسونمجری حاضر در گارد و جیکوب لاگلندبازیگر Maze Runner: The Scorch Trials در Joker 2 ایفای نقش خواهد کرد.

بخوانید  جزئیات ویژگی بازخورد لمسی در نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی A Plague Tale: Requiem
تحریریه مجله بازی یک گیمر