تریلر Call of Duty: Warzone 2.0 بر روی صحنه های جنگی پس از فصل دوم تمرکز دارد.

اکتیویژن تریلر جدیدی از فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 منتشر کرده است.

دانلود فیلم آپارات

نبرد پس از فصل دوم بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 از روز گذشته 26 بهمن (15 فوریه) برای همه بازیکنان در دسترس است. طرفداران می‌توانند Season 2 Battle Pass Bundle را خریداری کنند که همراه با Battle Pass شامل 20 Tier Up Token برای دریافت سریع‌تر جوایز است.

بازیکنان می توانند با تجربه هر یک از حالت های چند نفره، از حالت معمول Team Deathmatch گرفته تا DMZ و حالت Battle Royale، Battle Pass را بالا ببرند. فصل دوم بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 ویژگی‌های جدیدی مانند 1v1 Gulag برای نبرد رویال و حالت هاردکور برای چند نفره را به همراه دارد.

Call of Duty Season 2 Battle Pass: Modern Warfare 2 و Warzone 2 دارای 100 سطح با جوایز مختلف است. از اپراتورهای جدید مانند Ronin و سلاح های جدید مانند Dual Kodachis، KV Broadside و ISO Hemlock گرفته تا پوسته های اپراتورهای قبلی و نقشه های سلاح. برخی از این موارد در تریلر جدید نشان داده شده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که اکتیویژن تریلر جدیدی از فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و Call of Duty: Warzone 2.0 منتشر کرده است. این تریلر جوایز مختلفی را نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند در نبرد پس از فصل دوم کسب کنند.