دواین جانسون برای فیلم جدید Fast & Furious بازگشت

دواین «راک» جانسون قرار است نقش خود در نقش هابز را برای یک فیلم جدید سریع و خشمگین بازی کند. آخرین باری که جانسون در یک فیلم سریع و خشمگین در سال 2019 برای هابز و شاو ظاهر شد.

در بررسی Fast X به آن امتیاز 4/10 دادیم و فیل اوون نوشت: «Fast X یک تجربه طاقت‌فرسا است. مانند Fate و F9، بیش از حد بارگذاری شده است و بیشتر به خدمات طرفداران و رشد خانواده اهمیت می دهد تا داستانی مناسب. تاریخ.”

امیدوارم لباس اهدا کننده خود را پوشیده باشید…
هابز بازگشته است.
و فقط لیس زد 🌺😈
لوک هابز به فرانچایز Fast & Furious بازخواهد گشت.
واکنش های شما در سراسر جهان به بازگشت هابز در Fast X ما را متحیر کرد 🤯🙏🏾🌍
فیلم بعدی سریع و خشمگین که خواهید دید… pic.twitter.com/vvtBgTBOnl

– دواین جانسون (@TheRock) 1 ژوئن 2023

با توجه هالیوود ریپورترجانسون در کنار وین دیزل و دیگران، پروژه ناشناس Fast را تهیه کننده اجرایی خواهد کرد. علاوه بر این، کریس مورگان فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت و تهیه کننده نیز خواهد بود. مورگان روی اکثر فیلم های سریع به جز Fast & Furious 9 و Fast X کار کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



فیلم بعدی دنباله ای بر هابز و شاو یا Fast X نخواهد بود. در عوض، قرار است فاصله بین X و 11 را پر کند. اگرچه جانسون قرار است به سریال بازگردد، انتظار نمی رود وین دیزل بازی نکند. در فیلم . جانسون و دیزل در طول سال‌ها با هم درگیر شده‌اند، و این موضوع باعث شده است که جانسون حداقل در سریال اصلی Fast and Furious نقش داشته باشد.

بخوانید  انتشار بازی Meet Your Maker در پلی استیشن پلاس در روز اول

بسیاری از طرفداران فکر می کردند که آیا او به دلیل ظاهرش در پایان Fast X به این فرنچایز باز می گردد. حساب توییتر، جانسون ویدئویی را با شرح چگونگی بازگشت هابز منتشر کرد و این بخشی از یک فصل جدید و تنظیمات Fast X: Part II خواهد بود.